MOTO GP: 2011 zevereck

Gestart door Desmo-devil, 13 januari, 2011, 11:45:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

Gaat niet zo lekker op de racedagen nee. Zo ongeveer voor mijn neus zie ik hem vliegen... en de marshals waren waardeloos. Een wonder dat hij zijn motor nog gestart kreeg, helemaal alleen, ik weet niet of ik dat ooit eerder gezien heb :worship-cool: Vervolgens reed die dezelfde tijd als Spies vooraan... pffff. Volgende keer beter :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Busaberke

Ook dit jaar stond de bedevaart richting het motor Mekka van NL weer op het programma.
Het regende (uiteraard) weer, want tijdens de TT is het nooit de vraag OF maar WANNEER het gaat regenen.
Gelukkig had de sfeer er niet onder te lijden:






De trieste aanblik na een onverdoofde slachting van een Hondi ...






Wat zou deze motorfiets misdaan hebben?








Het blijven rare jongens, die Duitsers ....




Ook op de racedag aan bezoekers geen gebrek:








Ik had TOP kaarten weten te bemachtigen, precies in het midden van de GT bocht, met uitzicht op start/finish:





Tot slot nog enkele aktiefoto's:














Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

De Sjeng





Over zinsloosgeweld gesproken.....Ik word er gewoon emotioneel van, dergelijke slachtingen.
God Forgives, I Don't

Herr Tod

Denk dat het kill-knopje defect was.... en dan heb je er niks meer aan :-X
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: De Sjeng op 29 juni, 2011, 15:48:23

Over zinsloosgeweld gesproken.....Ik word er gewoon emotioneel van, dergelijke slachtingen.

Vooral als de foto's ook geslacht zijn en op hun zijkant blijven liggen.
Heb van die twee eerste al een kapotte nek.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Citaat van: QuattroFrits op 29 juni, 2011, 17:18:01
Vooral als de foto's ook geslacht zijn en op hun zijkant blijven liggen.
Heb van die twee eerste al een kapotte nek.  :mrgreen:

Sorry Frits, maar Imageshack kantelt de foto's telkens horizontaal, ook als ik ze vertikaal upload ... :dunno:
Ik moet nog eens uitzoeken hoe ik dat kan voorkomen.  :oops:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Hey Busaberke.  op welke campnig lag je ? DE haar of op de vledder ?
Ik lag op de mini camping de Gouberville.  en Ja het weerl was inderdaad klote
zeker vergeleken met vorig jaar.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Busaberke

Ik lag op camping Sudosa in Witten.
Dat is 20 tot 30 min. lopen vanaf het circuit, maar met zeer goede voorzieningen, net sanitair etc.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joker

Ok Sudosa ken ik wel.
Ligt tegenover Camping "kamping"   daar was het dit jaar ook wel gezellig
Volgend jaar dan maar eens een pilsje samen doeh he
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Uitspraak van Kevin Schwantz nadat hij gehoord had dat Jorge Lorenzo overweegt om te stoppen met racen als het zo "gevaarlijk" blijft in de MotoGP:

CiteerDan kan 'ie meedoen bij Dancing With The Stars

:schater: :rofl:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Ik lig helemaal dubbel :lol: Wat een weke... die moeten ze eens op Suzuka of Shah Alam laten rijden :roll: Poep in het pak :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Busaberke

Rossi ontkent Honda geruchten

In de periode tussen Laguna Seca en Brno dook het gerucht op dat Valentino Rossi bij Gresini zou wezen polsen voor een Honda. Tijdens de persconferentie op het Brno circuit ontkende Rossi deze geruchten.

Begin augustus verscheen in de Italiaanse media het nieuws dat Marco Melandri wist dat Valentino Rossi in gesprek zou zijn met Fausto Gresini om in 2012 op een Honda te kunnen rijden.  In de dagen nadat het gerucht naar buiten was gekomen brak de discussie los over de waarheidsgetrouwheid van dit bericht.

Over het algemeen werd het gezien als niet meer dan een gerucht maar gezien het moeizame seizoen op de Ducati zou er wel eens een kern van waarheid in kunnen zitten.  Een andere optie was dat Rossi op deze manier Ducati onder druk zou willen zetten dat ze nu toch eens met een competitieve motor moeten komen.

ijdens de persconferentie op de vooravond van de Grand Prix van Tsjechië werd Rossi naar het gerucht gevraagd en wat volgde was een in een grappig sausje gestoken ontkenning.

"Ik heb iets gelezen over mijn nieuwe manager genaamd Marco Melandri die volledig op de hoogte is van mijn beslissing voor volgend jaar. Het is beter dat je dit met hem bespreekt," vertelde Rossi. "oké, nu zonder grapjes. Ik zal volgend jaar voor Ducati racen, daar is geen twijfel over. Ik heb al een getekend contract en het staat dus 100% vast dat ik met Ducati zal racen, tenminste als Melandri het daar mee eens is."

Bron : racesport.nl
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Hij blijft bij Ducati omdat die anders 2e man naast Grande Marco Simoncelli moest spelen :yes6rs: :mrgreen: :mrgreen:

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: