Maddog's problemen hoekje

Gestart door Maddog, 14 juni, 2010, 16:03:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Hij wil je aan de VStrom  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

aansteker of lucifers lenen?  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Niks mis met een Vstrom. Heb ik ook 2 keer op proefgereden en serieus aan gedacht om te kopen.

Wat jouw eigen motor betreft is wel raar dat hij steeds afslaat. Als hij echt onvoldoende spanning op de accu zou hebben zou hij daarna volgens mij ook niet meer moeten starten, want bij een benzine motor heb je voldoende spanning nodig om te vonken.
Het zou me niks verbazen als je ergens lekstroom hebt en wellicht zelfs kortsluiting. Ergens de isololatie van een kabel af en als die het frame of iets van metaal raakt dan valt die uit.

Heb je geen garantie meer op de motor?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Maddog

Alleen garantie op draaiend gedeelte dus Het motorblok. Ik ga vanmiddag eens alle kappen erafhalen en kijken hoe de kabels zitten en ze door meten. Maar ondertussen bestel ik me alvast een nieuwe SR aangezien ze vaak dood gaan.
Its'a mi Maddog :) If it aint easy, it's crap!!!

QuattroFrits

Citaat van: SuzukiLimburg op 28 juni, 2010, 08:37:23
Het zou me niks verbazen als je ergens lekstroom hebt en wellicht zelfs kortsluiting. Ergens de isololatie van een kabel af en als die het frame of iets van metaal raakt dan valt die uit.


Ergens in het donker controleren met draaiende motor, soms zie je de vonken er van af schieten.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Maddog

Over een half uur mag ik m'n motor weer ophalen Bin de dealer.
Toch vannochtend maar naar de dealer gereden.
De monteur had blijkbaar lopen prutse en een kapotte spanningsregelaar erop gezet.
En de bekabeling was nog een zooi. Momenteel zit hun beste monteur aan mijn fiets dus hopelijk rij ik vanavod de avond 4-daagse op mijn eigen fiets.

Toch weer bedankt voor de tips en tricks.

Greetz Maddog
Its'a mi Maddog :) If it aint easy, it's crap!!!

@Nippon

Citaat van: Maddog op 29 juni, 2010, 12:06:24
Over een half uur mag ik m'n motor weer ophalen Bin de dealer.
Toch vannochtend maar naar de dealer gereden.
De monteur had blijkbaar lopen prutse en een kapotte spanningsregelaar erop gezet.
En de bekabeling was nog een zooi. Momenteel zit hun beste monteur aan mijn fiets dus hopelijk rij ik vanavod de avond 4-daagse op mijn eigen fiets.

Toch weer bedankt voor de tips en tricks.

Greetz Maddog

neem een zaklamp en brandblusser mee  :mrgreen:

Motzippaldy

Citaat van: BoxerQ op 29 juni, 2010, 18:21:06
Citaat van: Maddog op 29 juni, 2010, 12:06:24
Over een half uur mag ik m'n motor weer ophalen Bin de dealer.
Toch vannochtend maar naar de dealer gereden.
De monteur had blijkbaar lopen prutse en een kapotte spanningsregelaar erop gezet.
En de bekabeling was nog een zooi. Momenteel zit hun beste monteur aan mijn fiets dus hopelijk rij ik vanavod de avond 4-daagse op mijn eigen fiets.

Toch weer bedankt voor de tips en tricks.

Greetz Maddog

neem een zaklamp en brandblusser mee  :mrgreen:


:schater:
Proud on the South