Kastelentocht Belgisch Limburg

Gestart door DeWitte, 07 september, 2005, 20:23:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

zeg Hayasjeelski, nog plannen gemaakt voor deze rit? MFL-Herfstrit oid?? :wink: call me anders ff murge
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"zeg Hayasjeelski, nog plannen gemaakt voor deze rit? MFL-Herfstrit oid?? :wink: call me anders ff murge

ga m deze week in elkaar steken, dus kom er eind deze week wel effe op terug! (maar bellen kan altijd nog :mrgreen: )

gegroet, t MFL herfstrit team
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

The Dominator

de eerste aanzet is gemaakt voor de herfstrit! is nu een ritje van een 200 km. voorlopig vertrekpunt is mcdonalds in Maastricht, vandaar een 65km naar het eerste kasteel en van daaruit een 135km tot aan het laatste dat in de buurt van Maaseik zit om vervolgens daar op de Markt de rit af te sluiten (met waarschijnlijk dampende koffie of chocomel) :mrgreen:



de route in .gdb formaat
http://home.wanadoo.nl/marcel.thijssens/kasteelroute.gdb
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Busaberke

Klinkt goed!
Ik heb d'r zin an!!!!!
Gooi svp eens wat mogelijke data op het forum (pollutjuuhhhh??)
Des te groter is de kans dat ik meega!  8)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Karin

Dat ziet er super uit. Ik heb morgenmiddag vrij en het beloofd heerlijk motorweer te worden. Dus ik denk dat ik hem ga checken. Hayasjeeski hoort van me.  :wink:

B-Witch

Lijkt me een hele leuke route.
Als ik kan ga ik mee!
enne eindpunt is lekker kort bij de deur, ca 5 km van bij mij vandaan.  :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Zo, ik heb hem op de laatste 50 km nagereden vanmiddag. Het laatste stuk was niet haalbaar binnen de tijd die ik gepland had. Maar ik heb een ritje van ruim 200 km gereden in het zonnetje  8)

Effe een korte impressie. Het is een hele leuke afwisselende route. Zowel qua landschap als qua wegen. Er zitten mooie brede wegen tussen het mooie bekende heuvellandschap in, ook veel leuke landweggetjes die juist weer veel bochten hebben  :P  Jawel, heel veel S-bochten tegengekomen. Wegen tussen de bomen. Maar ook weggetjes die door kleine dorpjes en centra's leiden. Maar alles goed begaanbaar en nergens topdrukte.
Daarnaast zitten er een stuk of 3 weggetjes waarbij je eigenlijk niet in mag rijden behalve fietsers en landbouwverkeer. Ik heb ze toch gereden en ze zijn goed begaanbaar. En een beetje off the road is toch altijd ook weer leuk  :twisted:

Het enige minpunt van Belgie vind ik soms de slechte wegen en de gelijkwaardige kruispunten die overduidelijk in de meerderheid zijn.

Onderweg kun je de meeste kastelen ook vanuit de weg zien. Maar sommige zijn dus echt compleet onzichtbaar, als je die wilt zien dan moet je echt de oprijlanen oprijden.

Ik weet in ieder geval 1 cafe waar je NIET moet gaan koffie drinken of wat dan ook. Jawel, ik had hem bij de kladden....hoe krijg ik het toch telkens weer voor elkaar  :?  Maar goed, ik plaste zowat in mijn broek dus ik moest wel stoppen. Moest ik op de mannentoilet (vrouwen schijnen daar nooit te komen) en dat was me toch een smerige bedoeling. Gatverderrie....de schimmels stonden in de wasbak. Heb dus besloten dat het verstandiger was om mijn handen maar niet te wassen...
Binnen zat 1 man aan het bier en die vroeg of ik echt wel buiten op terras mijn koffie wilde drinken, want het was toch zo koud. Nou...ik had wel graag effe mijn handen gewarmd maar heb toch maar gezegd dat ik het helemaaaaaaaaaal niet koud had en dus lekker buiten mijn kop koffie ging drinken. Brrrr....wat een "louche" tent was dat.

Maar voor de rest heb ik een lekker motordagje gehad met mooie stuurweggetjes en mooi gevarieend landschap. Mooie route Hayasjeeski. voor de kleine aanpassingen stuur ik je een pm-tje.

The Dominator

Citaat van: "Karin"Zo, ik heb hem op de laatste 50 km nagereden vanmiddag. Het laatste stuk was niet haalbaar binnen de tijd die ik gepland had. Maar ik heb een ritje van ruim 200 km gereden in het zonnetje  8)

Effe een korte impressie. Het is een hele leuke afwisselende route. Zowel qua landschap als qua wegen. Er zitten mooie brede wegen tussen het mooie bekende heuvellandschap in, ook veel leuke landweggetjes die juist weer veel bochten hebben  :P  Jawel, heel veel S-bochten tegengekomen. Wegen tussen de bomen. Maar ook weggetjes die door kleine dorpjes en centra's leiden. Maar alles goed begaanbaar en nergens topdrukte.
Daarnaast zitten er een stuk of 3 weggetjes waarbij je eigenlijk niet in mag rijden behalve fietsers en landbouwverkeer. Ik heb ze toch gereden en ze zijn goed begaanbaar. En een beetje off the road is toch altijd ook weer leuk  :twisted:

Het enige minpunt van Belgie vind ik soms de slechte wegen en de gelijkwaardige kruispunten die overduidelijk in de meerderheid zijn.

Onderweg kun je de meeste kastelen ook vanuit de weg zien. Maar sommige zijn dus echt compleet onzichtbaar, als je die wilt zien dan moet je echt de oprijlanen oprijden.

Ik weet in ieder geval 1 cafe waar je NIET moet gaan koffie drinken of wat dan ook. Jawel, ik had hem bij de kladden....hoe krijg ik het toch telkens weer voor elkaar  :?  Maar goed, ik plaste zowat in mijn broek dus ik moest wel stoppen. Moest ik op de mannentoilet (vrouwen schijnen daar nooit te komen) en dat was me toch een smerige bedoeling. Gatverderrie....de schimmels stonden in de wasbak. Heb dus besloten dat het verstandiger was om mijn handen maar niet te wassen...
Binnen zat 1 man aan het bier en die vroeg of ik echt wel buiten op terras mijn koffie wilde drinken, want het was toch zo koud. Nou...ik had wel graag effe mijn handen gewarmd maar heb toch maar gezegd dat ik het helemaaaaaaaaaal niet koud had en dus lekker buiten mijn kop koffie ging drinken. Brrrr....wat een "louche" tent was dat.

Maar voor de rest heb ik een lekker motordagje gehad met mooie stuurweggetjes en mooi gevarieend landschap. Mooie route Hayasjeeski. voor de kleine aanpassingen stuur ik je een pm-tje.

bon giorno,


alleeh, dus nog wat werk te doen, zit nu effe twee dagen in het buitenland maar zal als ik terugben zsm de route nog es nalopen (rijden) en verbeteren war nodig........

zow, ga maar eens lekker aan de slag, valt niet mee als je int zonnetje gegeten (en gedronken) hebt
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Karin

Hey Hayasjeelski, al de italiaanse taal machtig lees ik...grijnsss.
Maar ons kun je toevallig niet jaloers maken wat betreft het weer. Wij hebben vandaag ook de 23 graden gehaald  8)  Niet normaal eigenlijk maar wel heerlijk  :P

The Dominator

Citaat van: "Karin"Hey Hayasjeelski, al de italiaanse taal machtig lees ik...grijnsss.
Maar ons kun je toevallig niet jaloers maken wat betreft het weer. Wij hebben vandaag ook de 23 graden gehaald  8)  Niet normaal eigenlijk maar wel heerlijk  :P

kan ik wel :mrgreen:  dus ga maar niet zeggen hoe warm t hier was......
(maar merk dr niet veel van binnen in de airco)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

zeg wanneer gaan we dat doen?? gooi eens een polletje aan met data? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"zeg wanneer gaan we dat doen?? gooi eens een polletje aan met data? :wink:

was nog effe aant wachten op uitkomst van interessepeiling... maargoed zal me eens wat laten invallen!!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Busaberke

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Dwars"zeg wanneer gaan we dat doen?? gooi eens een polletje aan met data? :wink:

was nog effe aant wachten op uitkomst van interessepeiling... maargoed zal me eens wat laten invallen!!

hoezo?
we gáán toch gewoon..... met 3 of met 30 man, maakt toch nix uit ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "Busaberke"

hoezo?
we gáán toch gewoon..... met 3 of met 30 man, maakt toch nix uit ?

Psies. En mochten er zich 2 groepen vormen dan wil ik ook wel een groepje voortrekken...heb hem tenslotte al bijna helemaal gereden  :wink:  Ik rij dan wel de rijbewijs- en bonvriendelijke groep voor.. :lol: