Hoofdmenu

Uploaden bestanden??

Gestart door Bakkertjedeeg, 30 oktober, 2005, 18:10:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bakkertjedeeg

Vraagje. Is er bewust gekozen om geen foto's te kunnen uploaden. Is het om budgetaire redenen of is het niet mogelijke met de huidige software of een andere reden? Waar ik dan altijd bang voor ben, zijn topics met massaal dode links. Ik ben gewoon benieuwd.

DeWitte

momenteel is BusaBerke druk om een frontpage in elkaar te sleutelen; heeft prioriteit 1 om sponsoren ook ruimte te bieden. In hoeverre is up-loaden van toegevoegde waarde???: persoonlijk voor mij hoeft het niet. Zo hou je het simpel en transparant imo...

Laat ik je iig wel toezeggen dat wij het onderzoeken en er op terug komen? wellicht wel handig als wij de gebruikers tzt een poll voorleggen.

alle komt goed :wink:

gruss Hub
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Dwars"momenteel is BusaBerke druk om een frontpage in elkaar te sleutelen; heeft prioriteit 1 om sponsoren ook ruimte te bieden. In hoeverre is up-loaden van toegevoegde waarde???: persoonlijk voor mij hoeft het niet. Zo hou je het simpel en transparant imo...

Laat ik je iig wel toezeggen dat wij het onderzoeken en er op terug komen? wellicht wel handig als wij de gebruikers tzt een poll voorleggen.

alle komt goed :wink:

gruss Hub

Prima, we horen het wel. :wink:

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"momenteel is BusaBerke druk om een frontpage in elkaar te sleutelen

Als je hulp kunt gebruiken...  :wink:

Busaberke

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"momenteel is BusaBerke druk om een frontpage in elkaar te sleutelen

Als je hulp kunt gebruiken...  :wink:

Schmetzke,

het schiet vooralsnog niet zo op met de frontpage wegens gebrek aan HTML kennis  :oops:
Maar ik heb onlangs al iemand gevonden met HTML-kennis die mij hier mee gaat helpen.

Mocht het nodig zijn, zal ik graag een beroep op je doen!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

V-Twin

Op het Forum van www.motorfreaks.nl is het erg makkelijk om foto's te uploaden.

groeten V-Twin
Die er verder geen verstand van heeft........
Geld moet rollen, het liefst op 2 wielen!