Toni Elias bij Gresini

Gestart door Bakkertjedeeg, 30 oktober, 2005, 20:13:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bakkertjedeeg

Copy Paste van MotoGP-news

Toni Elías rijdt de komende 2 seizoenen op een Honda voor het team van Fausto Gresini, Elías wordt hiermee dus de vervanger van zijn landgenoot Sete Gibernau die volgend jaar voor het Ducati Marlboro Team gaat rijden. Toni zal net als dit jaar opnieuw in de kleuren van Fortuna rijden, omdat Telefónica/MoviStar bij het Gresini team vertrekt om volgend jaar het Renault F1 team te sponsoren

De overeenkomst is al gesloten, het wachten is alleen nog op de officiële bevestiging, die zal naar verwachting plaatsvinden bij de komende GP van Valencia. Toni maakt een voortreffelijk debuutjaar mee in de MotoGP klasse waarin de 'Rookie of the Year' titel hem al niet meer kan ontgaan. Zijn stijgende vorm liet hij bij de laatste 2 GP's in Australië en Turkije zien met een 7e gevolgd door een 6e plaats, zijn beste klasseringen tot dusver.

Toni vertelde: "De kans om met een Honda voor het Gresini team te rijden was een goede optie, maar ik kan nu nog niet veel zeggen. Ik weet nog niet hoe de Honda zal voldoen omdat ik er nog niet mee gereden heb, maar ik ben van mening dat geen enkele van de MotoGP machines gemakkelijk is. Met de Honda moet je net zo rijden als op alle andere machines, maar ik krijg alle hulp van het Gresini team en weet dat het nodig is om heel hard te werken."


Ik vond het opmerkelijk dat hij naar de MotoGP kwam. Imo geen uitblinker in de 250. Dit jaar heeft hij bewezen dat hij potentie heeft. Toni GoGoGo...[/img]

Busaberke

Citaat van: "Bakkertjedeeg"

Elías wordt hiermee dus de vervanger van zijn landgenoot Sete Gibernau die volgend jaar voor het Ducati Marlboro Team gaat rijden.

Wat bezielt de Italianen om die druiloor binnen te halen?
Krijgt ' ie van Honda wat RCV-blokken mee als oprotpremie ofzo ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"

Elías wordt hiermee dus de vervanger van zijn landgenoot Sete Gibernau die volgend jaar voor het Ducati Marlboro Team gaat rijden.

Wat bezielt de Italianen om die druiloor binnen te halen?
Krijgt ' ie van Honda wat RCV-blokken mee als oprotpremie ofzo ?

Heel simpel. Marlboro wil kost wat kost geen pup. Ben van mening dat Gibernau toch een sterke rijder is, maar het komt er gewoon niet uit. Mentaal is hij dit jaar een wrak. Strategisch rijden in de race moet hij ook nog leren.

Motzippaldy

Sponsors bepalen wie en waar rijdt  :evil: en niet de teams    :banghead4rv:
Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"Sponsors bepalen wie en waar rijdt  :evil: en niet de teams    :banghead4rv:

dat sponsoren inbreng hebben lijkt mij niet meer dan normaal; ze betalen toch ook die belachelijk hoge salarisen :wink: of redeneer ik verkeerd??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Motzippaldy"Sponsors bepalen wie en waar rijdt  :evil: en niet de teams    :banghead4rv:

Vaak wel helaas. :(

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Motzippaldy"Sponsors bepalen wie en waar rijdt  :evil: en niet de teams    :banghead4rv:

dat sponsoren inbreng hebben lijkt mij niet meer dan normaal; ze betalen toch ook die belachelijk hoge salarisen :wink: of redeneer ik verkeerd??

Je bent als sponsor machtig. Geld, daar draait het eenmaal om.

DeWitte

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Je bent als sponsor machtig. Geld, daar draait het eenmaal om.

helaas wel de keiharde waarheid in ut leven :wink: stel je eens voor de lotto winnen, zo'n 7,6 miljoen (ene bij ons op ut werk :shock:  :shock: ) en je komt dan gewoon werken :shock: vlgs ons om ons te pesten :guns:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Je bent als sponsor machtig. Geld, daar draait het eenmaal om.

helaas wel de keiharde waarheid in ut leven :wink: stel je eens voor de lotto winnen, zo'n 7,6 miljoen (ene bij ons op ut werk :shock:  :shock: ) en je komt dan gewoon werken :shock: vlgs ons om ons te pesten :guns:

Denk dat dat wel de beste manier is om 'mens' te blijven. Serieus geld, wat aardig je leven overhoop gooit imo.

DeWitte

kon die vent elke keer trappen, Desmo-devil heeft utzelfde gevoel als we die vent in de kantine zien zitten :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Dwars"kon die vent elke keer trappen, Desmo-devil heeft utzelfde gevoel als we die vent in de kantine zien zitten :cry:

Kan hij toch niets aan doen?? Of is hij gewoon irri??

DeWitte

ja irriteerd behoorlijk; kan ie eindelijk doen wat ie wil; komt ie werken :shock:

eigenlijk ben ik gewoon hartstikke jaloers :oops:

edit; sorry :oops: on-topic dan maar weer :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

damn, dat lijkt me vet... 7,6 miljoen...
circuit in de achtertuin.. en n leuk fietstke om erop rond te knallen  :D
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Bakkertjedeeg

Citaat van: "WhomBom"damn, dat lijkt me vet... 7,6 miljoen...
circuit in de achtertuin.. en n leuk fietstke om erop rond te knallen  :D

Nou ben ik jalours op jouw achtertuin... :wink:

WhomBom

de NIEUWE achtertuin uiteraard, in deze actertuin kun je misschien net n achtje oefenen  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."