Island of Man

Gestart door Joker, 02 mei, 2011, 10:44:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvil

Citaat van: QuattroFrits op 05 mei, 2011, 16:39:43
Citaat van: Yvil op 05 mei, 2011, 10:19:27
Citaat van: Joker op 04 mei, 2011, 19:50:32
Je hebt gelijk Rick.
En na een dag lang op de motor hakt de vermoeidheid er ook wel in.
zeker omdat aan de andere kant van de plas ook nog steeds moet opletten
dat je de rotondes rechsom moet nemen.

Als ik dit lees zou ik inderdaad maar niet gaan drinken daar, of juist wel
natuurlijk (er van uit gaande dat je nuchter was toen je dit schreef)  :schater:

;)

En dat alleen omdat hij de "t" van rechtsom vergeten is  :shock: , of mis ik ergens iets ?

Oke wacht... Misschien zeg ik nu wel wat heel doms  :oops:
Maar moeten de rotondes daar niet linksom gepakt worden?  ???

Anders heb ik niks gezegt  :-X

Mounty

rechtsom is met de klok mee en linksom is tegen de klok in.... dit is tegenstrijdig met hoe je de rotonde oprijd......rechtsom dan rij je de rotonde naar links op....en anders om..linksom dan rij je m rechts op...zoals wij beschaafde mensen dat hier doen... :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

#17
Citaat van: YZF_Ron op 06 mei, 2011, 20:43:01
rechtsom is met de klok mee en linksom is tegen de klok in.... dit is tegenstrijdig met hoe je de rotonde oprijd......rechtsom dan rij je de rotonde naar links op....en anders om..linksom dan rij je m rechts op...zoals wij beschaafde mensen dat hier doen... :mrgreen:

Bedankt voor de ondersteuning, ik heb dus niets gemist, ik rij de rotondes hier ook gewoon linksom en in Engeland moet je rechtsom.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Citaat van: Yvil op 06 mei, 2011, 20:35:17
Citaat van: QuattroFrits op 05 mei, 2011, 16:39:43
Citaat van: Yvil op 05 mei, 2011, 10:19:27
Citaat van: Joker op 04 mei, 2011, 19:50:32
Je hebt gelijk Rick.
En na een dag lang op de motor hakt de vermoeidheid er ook wel in.
zeker omdat aan de andere kant van de plas ook nog steeds moet opletten
dat je de rotondes rechsom moet nemen.

Als ik dit lees zou ik inderdaad maar niet gaan drinken daar, of juist wel
natuurlijk (er van uit gaande dat je nuchter was toen je dit schreef)  :schater:

;)

En dat alleen omdat hij de "t" van rechtsom vergeten is  :shock: , of mis ik ergens iets ?

Oke wacht... Misschien zeg ik nu wel wat heel doms  :oops:
Maar moeten de rotondes daar niet linksom gepakt worden?  ???

Anders heb ik niks gezegt  :-X

Met niks gezegt ben je nu te laat, het staat al in je veroordeling.  :yes6rs:  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Kom op mannen.  foutje.  kan gebeueren .    Maar ik hoop hem nooit tegen te komen op Avantis  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Joepie1958

't is niet moeilijk als je de volgende spreuk volgt


niet pielen, volg de pijlen
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 08 mei, 2011, 06:53:37
volg de pijlen

Op sommige (verkrachtte) rotondes is zelfs dit niet mogelijk, je gaat er verplicht direct vanaf, of je moet over trottoirbandjes knallen.
Men noemt dit "turborotondes", ik weet niet wie met dit idee is gekomen, maar ik vind ze maar levensgevaarlijk.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 08 mei, 2011, 10:22:24
Citaat van: Joepie1958 op 08 mei, 2011, 06:53:37
volg de pijlen

Op sommige (verkrachtte) rotondes is zelfs dit niet mogelijk, je gaat er verplicht direct vanaf, of je moet over trottoirbandjes knallen.
Men noemt dit "turborotondes", ik weet niet wie met dit idee is gekomen, maar ik vind ze maar levensgevaarlijk.  :yes6rs:

hoezo Frits  :shock:,

je wordt voor het naderen van zo'n rotonde erop gewezen  :yes6rs:

het wordt pas gevaarlijk als je niet weet waar je heen wilt en/of je kunt geen bochten rijden  :mrgreen:
weet je wat levensgevaarlijk is  :lol: in een township met 'n zak geld zwaaien  :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: BoxerQ op 08 mei, 2011, 14:33:10
Citaat van: QuattroFrits op 08 mei, 2011, 10:22:24
Citaat van: Joepie1958 op 08 mei, 2011, 06:53:37
volg de pijlen

Op sommige (verkrachtte) rotondes is zelfs dit niet mogelijk, je gaat er verplicht direct vanaf, of je moet over trottoirbandjes knallen.
Men noemt dit "turborotondes", ik weet niet wie met dit idee is gekomen, maar ik vind ze maar levensgevaarlijk.  :yes6rs:

hoezo Frits  :shock:,

je wordt voor het naderen van zo'n rotonde erop gewezen  :yes6rs:

het wordt pas gevaarlijk als je niet weet waar je heen wilt en/of je kunt geen bochten rijden  :mrgreen:
weet je wat levensgevaarlijk is  :lol: in een township met 'n zak geld zwaaien  :mrgreen:

Ik heb nog op geen enkele rotonde de waarschuwing zien staan "Pas op Gevaarlijke Trottoirbanden" of "U kunt alleen in de aangegeven rijrichting" of U kunt geen andere kant op als dat de pijlen aangeven".
Let eens op, op die zogenaamde rotondes hoeveel fouten er gemaakt worden, echt veel, vooral die nieuwe bij Ten Esschen.

Ik zit verder zelden op een schip, maar ik ga het eens proberen, hoeveel geld moet er in die zak ?  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Bij Ten Esschen moest er tussen de twee rotondes zelfs een verkeerslicht geplaatst worden anders komen ze nooit uit de problemen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Ik rij dagelijks diverse rotondes in maastricht, weinig bestuurders die de rotonde rijden zoals het hoort waardoor er altijd wel iemand op de rem moet gaan staan of zo...Als jij je daar wel eraan houd ben je een gevaar voor de rest  :mrgreen:

Wat mij vooral opvalt is dat er mensen zijn die de binnenste baan pakken en dan wel de eerste of tweede afslag moeten hebben...dus snijden ze de overige deelnemers maar ff..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Citaat van: QuattroFrits op 07 mei, 2011, 09:44:59
Citaat van: Yvil op 06 mei, 2011, 20:35:17
Citaat van: QuattroFrits op 05 mei, 2011, 16:39:43
Citaat van: Yvil op 05 mei, 2011, 10:19:27
Citaat van: Joker op 04 mei, 2011, 19:50:32
Je hebt gelijk Rick.
En na een dag lang op de motor hakt de vermoeidheid er ook wel in.
zeker omdat aan de andere kant van de plas ook nog steeds moet opletten
dat je de rotondes rechsom moet nemen.

Als ik dit lees zou ik inderdaad maar niet gaan drinken daar, of juist wel
natuurlijk (er van uit gaande dat je nuchter was toen je dit schreef)  :schater:

;)

En dat alleen omdat hij de "t" van rechtsom vergeten is  :shock: , of mis ik ergens iets ?

Oke wacht... Misschien zeg ik nu wel wat heel doms  :oops:
Maar moeten de rotondes daar niet linksom gepakt worden?  ???

Anders heb ik niks gezegt  :-X

Met niks gezegt ben je nu te laat, het staat al in je veroordeling.  :yes6rs:  :mrgreen:

CRAP!!  :P


Het verschil zit hem dus in "rechtsom" en "rechts om"  :yes6rs: Duidelijk...  :mrgreen: