Maaskantje, het da's mooi kut jonge, tripje?

Gestart door DeWitte, 01 juni, 2011, 09:06:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bianca

Citaat van: De Witte op 28 juni, 2011, 06:53:07
rond een uur of 14:30-15:00uur vertrekken?

Uhms, vanaf waar vertrekken we ook alweer?

DeWitte

14:15uur bij Tankstation Kerensheide aan de A2 (ri Eindhoven)
het is het 1e tankstation na afslag Urmond.

Wie wil nog meer jonguh? be there  :yes6rs: :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Tankstation Kerensheide ? ?     Swentibold bedoel je denk ik.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

#33
klopt, u hebt gelijk (geloof ik)

Swentibold dus, 1e tankstation na afslag Urmond
14:15uur
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

verwacht wel een foto voor de snacbar van jullie allemaal  :mrgreen: :yes6rs:
KTM SMT 2011

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

nee verjaardag van mijn ma wordt 65 altijd leuk die feestjes
KTM SMT 2011

DeWitte

#37
nou, de rit (binnendoor) naar Maaskantje mag je hebben, wat een k*t 4kante wegen en veels te druk dat brabantse land :?.

Daarentegen het gezelschap YZF-Ron (+dochter), R-yen, Bianca en nieuwkomer Antonio (verzamelt alles wat snel rijden kan) op zijn KTm 950 SMR was super :worship-cool: Bedankt dames en heren, snel weer een ander doel uitzoeken.

Heel leuke dag gehad, ook erg leuk het friete kuje in cafetaria Ut Pleintje in Maaskantje :mrgreen:. Een broodje Bakpoa en een Bounty in de friture dat hoort niet verrekte kut :schater: ow ja daar kost alles 3euro80. Dat wassie :rofl:

Op het eind nog ff naar de verzameling van onze zeer gastvrije nieuwkomer wezen kijken. Buiten 4 Ferrari's, 1 SL 55 AMG, een stuk of wat vette USA oldtimers ook nog een zeer exclusieve MV-F4 augusta 312 in de woonkamer naast de kachel.

een foto zegt meer dan 1000 woorden :-X






Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

#40
Op de valreep toch nog een en ander kunnen omzetten zodat ik toch mee kon  :yes6rs:
De rit viel idd tegen,wat een saaie wegen  :shock: frietje was goed en de vriendlijkheid aldaar ook...zelfs een matje gezien in maaskantje  :lol:
De vezameling van antonio was ook leuk om te zien...antonio bedankt.

Op de terugweg in brunssum gestopt om een verjaardag te vieren,bbqen en om half een snachts terug naar huus.. :mrgreen:

Iedereen bedankt voor de leuke dag.

foto's
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Bianca


Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Bianca


SuzukiLimburg

Wow, waar kennen we Antonio van en wanneer kan ik die verzameling eens gaan bekijken?
Misschien wil hij af en toe ruilen met een van de auto's uit mijn collectie, die doorgaans helaas niet zo snel zijn.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!