Groeten uitp maastrilcht eh.......nuth

Gestart door Joepie1958, 15 juni, 2011, 20:41:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: Steefke™ op 19 juni, 2011, 20:06:38
Amay das niet zo tof, beterschap. Een tipje, m'n pa heeft ook last van hoge bloeddruk. Hij drink iedere dag een glas grapefruitsap daardoor hoeft hij nog maar 1 pilletje te slikken ipv 2.  :yes6rs: Helpt goed bij hem en daardoor hoeft hij ook minder bang te zijn dat hij zich stoot, snijd en schaaft want door die pilletjes stolt je bloed ook minder gauw.

Mijn bloeddruk lijkt ook op een hydrofoor, maar ik hoef maar één pilletje per dag te nemen en de druk blijft perfect.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

even een up-date :lol:

de bloeddruk ziet er goed uit, wel verleden maand andere pillen gekregen maar ik denk dat ik daaraan kan wennen ;)
wat betreft mijn oog............. , vanmorgen op controle geweest en zo'n stuk of 5 oog-know-it-all's komen tot de conclusie dat het vocht achter het netvlies vanzelf dient te verdwijnen :oops:
opereren vinden ze geen optie want de kans op beschadigingen van het netvlies vinden ze veeeel te groot, dus kijk ik voorlopig rechts nog met een -onzichtbaar voor buitenstanders- vertekend beeld, gelukkig compenseert links het meeste, maar het is toch bij tijd en wijle lastig, dus voorlopig voor mij geen verre ritten, om de kerk en omstreken laat zich gelukkig wel goed doen :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

da's mooi kl*te dan toch, snelle beterschap Joepie :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Ow, lees het nu pas. Fijn te horen dat je aan de beterende hand bent! Succes!!

Joker

Ik lees dit ook nu pas. sterkte en Beterschap
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

SuzukiLimburg

Zo te horen komt het in ieder geval wel allemaal goed.
En even als troost...een vriend van me heeft maar 1 oog en die rijdt zelfs met de motor op het circuit en gaat ermee op vakantie enz.
Dus gewoon afplakken en met 1 oog oefenen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joepie1958

even een oud topicje opgedoken, misschien kan ik het gedeeltelijk gaan afsluiten.
Die bloeddruk-begrenzers zal ik wel moeten blijven slikken, maar het oogprobleem zou na ruim 1,5 jaar eindelijk wel eens opgelost kunnen worden.
Omdat ik vond dat ik in het AZM wel erg aan het lijntje werd gehouden heb ik een paar maanden geleden maar eens een second opinion aangevraagd in het oogziekenhuis in Rotjeknor. Vorige week mocht ik daar dan eindelijk ten tonele verschijnen.
:-X Na wat gekibbel met iemand die vond dat ik in het donker met dat oog toch haar vingers wel zou moeten kunnen zien kwam ik bij een professor die een doorbraak vond (letterlijk) in m'n netvlies, weliswaar heeel klein maar toch voldoende om dan toch maar te adviseren om te opereren. Over een paar weken ga ik in Maastricht de reparatie laten uitvoeren en dan zal ik zien (letterlijk) of ik meer zie :shock: (ja,ja met bril)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Motzippaldy

Te veel zien is ook niet goed  :mrgreen:

Succes met de reparatie  ;)
Proud on the South  

Joker

 Inderdaad, veel sterkte en succes Joepie.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Suzuki-Babe

or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair