Durbuy (Route volle gaas du Ardennes) 3e poging

Gestart door DeWitte, 03 juli, 2011, 08:35:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bianca


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca


mmm alleen donderdag zou mij eventueel kunnen lukken...


DeWitte

zoals het nu eruit ziet, is dat de laatste droge dag van volgende week. Dus wat mij betreft prima. Gaat er nog iemand mee ? :
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

heb de topictitel aangepast

donderdag de 18e dus? Wel graag vroeg weg? 8uur of zo? zijn we ook bijtijds terug want in de late namiddag melden ze buien.

trefpunt Wittem tankstation Shell?

-Bianca
-de Witte

vul aan aub
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca


DeWitte

hoe laat is de prinses uitgeslapen dan? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Pfff...ik moet dan gewoon werken. Ik kan wel zondag de 21ste vanaf 16.00u  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Helaas, to much to do, to little time to do it in...

Mounty

hoelang denk je onderweg te zijn ???

Ben vorige week ook in de ardennen geweest, ook durbuy etc aangedaan. Zeer slechte wegen daar pfff.. :-X Wel een mooie omgeving. :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

denk rond 15:00-16:00uur weer terug te zijn. Maar dat kunnen we altijd aanpassen

trouwens slechte wegen bestaan niet :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

Anders zaterdag de 27ste of zondag de 28ste als het weer een beetje mee werkt?

Mounty

morgen ga ik niet redden  :-X en nog een dikke kaak van een kleine ingreep.
.mischien wel de optie van bianca..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009