Nieuwe locatie en forum upgrade

Gestart door R-yen, 11 juli, 2011, 22:42:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

R-yen

Beste forumleden,

Vanwege beveiligingsproblemen met de vorige versie van ons forum en de mogelijkheid om voor minder geld snellere hosting te hebben is het forum verplaatst en geupgrade.

Mochten zaken niet werken, dan graag in dit topic melden.

Sorry voor de tijdelijke onderbreking, maar hopelijk was het een vooruitgang!

Team MFL

HD4ever

Nice job !!! Ziet er allemaal goed uit !!  :thumbsup:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Gassie

ik zie dat de youtube tags allemaal niet meer werken komt hier wat anders voor in de plaats
KTM SMT 2011

QuattroFrits

Het valt mij net op dat de klok één uur voor loopt, ik kan nergens vinden waar ik dit kan aanpassen.
Kunnen we hier iets aan doen??
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: QuattroFrits op 19 juli, 2011, 19:21:44
Het valt mij net op dat de klok één uur voor loopt, ik kan nergens vinden waar ik dit kan aanpassen.
Kunnen we hier iets aan doen??

bij mij klopt de klok wel...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Thunderassman

ik woon iets noordelijker dan Ron, maar bij mij loopt de klok van het forum zelfs een uur achter!

crazy j

bij mij loopt de klok precies  :)
living the life the way it comes

Mounty

in de lay-out instellingen van je profiel kun je de tijds aanpassing  aanpassen... +1 of wat dan ook nodig is om de juiste tijd te zien.
=
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

R-yen

Citaat van: QuattroFrits op 19 juli, 2011, 19:21:44
Het valt mij net op dat de klok één uur voor loopt, ik kan nergens vinden waar ik dit kan aanpassen.
Kunnen we hier iets aan doen??

Ik heb het in je account aangepast.

R-yen

Citaat van: Gassie op 19 juli, 2011, 16:40:54
ik zie dat de youtube tags allemaal niet meer werken komt hier wat anders voor in de plaats

Die youtube tags staan nog op de lijst om weer door te voeren. Ik zal hier een berichtje plaatsen als dat is gebeurt.

QuattroFrits

Citaat van: R-yen op 20 juli, 2011, 14:19:38
Citaat van: QuattroFrits op 19 juli, 2011, 19:21:44
Het valt mij net op dat de klok één uur voor loopt, ik kan nergens vinden waar ik dit kan aanpassen.
Kunnen we hier iets aan doen??

Ik heb het in je account aangepast.

Heel hartelijk bedankt R-yen, na flink zoeken heb ik gevonden hoe het moet, je moet het maar net weten te vinden.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Thunderassman

Ron, bedankt voor de tip :worship-cool:. Het forum en ik zitten nu in dezelfde tijdzone! :D

R-yen

Citaat van: R-yen op 20 juli, 2011, 14:21:15
Citaat van: Gassie op 19 juli, 2011, 16:40:54
ik zie dat de youtube tags allemaal niet meer werken komt hier wat anders voor in de plaats

Die youtube tags staan nog op de lijst om weer door te voeren. Ik zal hier een berichtje plaatsen als dat is gebeurt.

De youtube tags zijn nu niet meer nodig, zie ook dit topic:

Ik zal de reeds geplaatste filmpjes zometeen converteren zodat deze ook weer zichtbaar zijn.

R-yen

Alle eerder geplaatste filmpjes zijn nu ook weer zichtbaar.

QuattroFrits

Het kan aan mij liggen, maar de links naar andere websites werken niet, alles blijft dan een bepaalde tijd hangen en daarna gebeurt er niets.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.