Hoofdmenu

Nieuwe Bike

Gestart door Desmo-devil, 13 juli, 2011, 09:25:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Ik liep al een tijdje rond met de gedachte voor een andere motor.
Afgelopen zondag werd op rigoreuse wijze de knoop doorgehakt want mijn Duc werd gejat.
Dus op zoek naar iets anders. Een ding wist ik zeker geen supersport meer, wel bij voorkeur een
Ducati dus kwam ik al snel uit bij de Multistrada. Maar echt mooi vind ik die niet en het nieuwe model is financieel voor mij onbereikbaar. Wat ik wel wist was, rechte zitpositie, minimaal 100 PK en een fiets met eigen karakter en dito uitstraling dus per definitie geen JAP !! Dus toch mijn horizon iets verbreed in het allroad /tour segment en geheel toevallig ben ik bij iets heel verrassends uitgekomen. Afspraak gemaakt , proefritje gemaakt en meteen verkocht, dus als alles goed gaat ( 99 % rond) staat onderstaande bike volgende week bij mij in de garage.
Een Triumph Tiger 955 i.e. van 2004 met 17000 km op de teller. 105 pK  Inclusief complete kofferset, maar die zet ik waarschijnlijk meteen te koop haha




wie had dat gedacht :mrgreen:

Toledo

Veel plezier ermee mooie masjiene , Tiger-Devil
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

Ees Desmo, van harte met je nieuwe aanwinst.  Is idd weer eens wat anders.  :worship-cool: All-Roads rule de pan oet  :yes6rs: :cool:


nieuwe Nickname> Tijgetje?    :mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Nee heb ik niets mee, dacht meer aan Dirt-Devil  ipv Desmo-Devil.  Alle suggesties zijn uiteraard welkom. :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: Desmo-devil op 13 juli, 2011, 09:25:19
dus als alles goed gaat ( 99 % rond) staat onderstaande bike volgende week bij mij in de garage.
wie had dat gedacht :mrgreen:

Die moet niet bij jou in de garage staan, je moet er op rijden.

En de naam, maak er gewoon Motor-Devil van, kun je voor elke motor blijven gebruiken en je kunt gewoon duivels blijven.  :twisted:

Mooi machientje trouwens.

Heel veel plezier en veilige kilometers er mee. (zul je met in de garage staan niet nodig hebben.  :mrgreen: )
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

De duc gestolen??? Toch niet met een proefritje wah??blijft jammer maar ik neem aan dat de verzekering het leed een beetje verzacht.
Een tiger had ik inderdaad niet bij jou verwacht..leuke alroad. Veel plezier ermee.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

je bent eindelijk de goede richting ingeslagen :worship-cool:
en wie weet waar het eindigt........................
Veel plezier met een imo. blitserige motor die beter bij je rug past :yes6rs:

welcome to the club :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joker

Mooi ding zo'n Tiger. en dat blok os volgens mij Bullit Proof  ;)
Mijn vriend heeft er ook zo één gehad en hij was er alles behalve zuinig op
maar stuk krijgen,  Ho maar . moet dus wel goed zijn.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Desmo-devil

Sinds zaterdag is " de tijger" los ! En ik moet zeggen dat ik heel dik tevreden ben met de zitpositie, het stuurgedrag, de remmen en vooral ook het beschikbare vermogen. Het is geen twee cilinder maar ik mis het koppel helemaal niet. Bike rijd heel soepel en is enorm krachtig.
Zelf bij 200 + (Duitse autobaan) nog zeer stabiel op de weg en weinig last van de wind.
Enig minpuntje tot nu toe is het stroeve schakelen, maar dat is een kwestie van wennen denk ik.
Zaterdagmiddag meteen de vuurdoop gehad met "de Witte" en "de Oranje" KTM's van respectievelijk Hub, Antonio en Arjan. Flink uptempo gereden. Eerste half uur moest ik even wennen maar daarna was het alleen maar feest. Ik ben heel erg te spreken over deze Triumph.
Vandaag is de verzekerings expert geweest voor de afhandeling van de gestolen Duc. Ik wist totaal niet wat ik er van moest verwachten en vreesde het ergste. Niets is echter minder waar, een Ducati spreekt schijnbaar tot de verbeelding en heeft een imago van waarde-vastheid. Uiteindelijk heb ik dik 1200 euro meer teruggekregen dan waar ik op gehoopt had en daar ben ik blij mee. Alle credits voor Centraal Beheer waar ze met geen woord spreken over dagwaarde maar echt kijken naar de marktwaarde en de prijs van vergelijkbare motoren die te koop worden aangeboden. :worship-cool:

Mounty

Citaat van: Desmo-devil op 02 augustus, 2011, 13:27:45

Vandaag is de verzekerings expert geweest voor de afhandeling van de gestolen Duc. Ik wist totaal niet wat ik er van moest verwachten en vreesde het ergste. Niets is echter minder waar, een Ducati spreekt schijnbaar tot de verbeelding en heeft een imago van waarde-vastheid. Uiteindelijk heb ik dik 1200 euro meer teruggekregen dan waar ik op gehoopt had en daar ben ik blij mee. Alle credits voor Centraal Beheer waar ze met geen woord spreken over dagwaarde maar echt kijken naar de marktwaarde en de prijs van vergelijkbare motoren die te koop worden aangeboden. :worship-cool:

gelukkig maar...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Citaat van: Desmo-devil op 02 augustus, 2011, 13:27:45
Alle credits voor Centraal Beheer waar ze met geen woord spreken over dagwaarde maar echt kijken naar de marktwaarde en de prijs van vergelijkbare motoren die te koop worden aangeboden. :worship-cool:

Gelukkig naar tevredenheid afgehandeld, maar tegenwoordig is het heel normaal dat naar de marktwaarde gekeken wordt. Het gezeur met dagwaarde is al een paar jaar niet meer, gelukkig.


Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

Allereerst gecondoleerd met de diefstal van je Duc en gefeliciteerd met je Tiger, leuk speelgoed  :yes6rs: 
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: Desmo-devil op 02 augustus, 2011, 13:27:45
Zaterdagmiddag meteen de vuurdoop gehad met "de Witte" en "de Oranje" KTM's van respectievelijk Hub, Antonio en Arjan. Flink uptempo gereden
:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away