Donwload voor Garmin en Tom Tom --> Motorvriendelijke plaatsen in Europa.

Gestart door HD4ever, 09 augustus, 2011, 18:12:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Vandaag wat met Mapsource, POI Loader en mijn Garmin Zumo GPS zitten frommelen en even een poi file ( point of interest ) gemaakt van een oud .gpx bestand met biker vriendelijke campings, pensions en hotels in Europa. Daaraan heb  ik nog een aantal plaatsen toegevoegd, waar ik zelf ben geweest in de laatste jaren en die mij goed zijn bevallen, dus nu staan er totaal 104 biker vriendelijke plaatsen in deze POI file.
Garantie geef ik er niet op, maar Ik dacht, dan gooi ik het bestand maar gelijk op het forum, zodat anderen er ook nog wat aan hebben. Kan handig zijn als je met de GPS op de brommer op vakantie gaat en een leuke overnachting zoekt !  :yawn:

Even het bestand unzippen en dan het 6 kb bestand 'Biker Places.gpi' rechtstreeks in de POI directory van je Garmin kopiĆ«ren met de verkenner. Klaar is kees !!  :yes6rs:
Na opstart van Garmin zie je in het menu 'waarheen', 'extra' alle 104 plaatsen aangeduid met de afstand tot de aankomst. Tevens verschijnen deze dan onder het rijden automatisch in je beeldscherm, met als symbool een kampeertent  :mrgreen:

Wil je de plaatsen eerst even bekijken in je GPS software, download dan de file 'Biker Places Europa.zip'. Hierin zit de .gpx file en deze is eventueel ook om te zetten naar een Dom Dom  :oops: bestand !!! Open dan de .gpx file bijvoorbeeld met het gratis GPS programma 'Tyre' of je eigen Tom Tom software en sla het bestand op in Tom Tom formaat.  :yes6rs:

Suc6 ermee!

grtz HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.