Veldwegen in de omgeving

Gestart door R-yen, 13 augustus, 2011, 08:02:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

R-yen

Wie weet veldwegen/bospaden te vinden waar je nog met de motor mag komen?
Misschien is het handig om in dit topic zoveel mogelijk veldwegen in kaart te brengen. Liefst met googlemaps kaartje toegevoegd. Dan kunnen we eens wat interessante allroad routes samenstellen.

karz

#1
lol, moest aan dit topic denken topic

Overigens zijn off/allroaders niet scheutig met informatie heb ik op andere forums gemerkt. Men is bang dat er teveel mensen gaan crossen waardoor er alsnog een verbod op motoren gaat komen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: R-yen op 13 augustus, 2011, 08:02:51
Wie weet veldwegen/bospaden te vinden waar je nog met de motor mag komen?

ow ik weet er zat hiero in de heuvellandbuurt, alleen allemaal in de knutjsch. Je kan hier dagen off-road blijven rijden, soms stukkie verhard er tussen, gaat gewoonweg niet anders, maar soms wel beetje illegaal :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Ik weet in de omgeving van de schinvelder bossen wel een aantal leuke wegen, maar weet niet of daar met motoren gereden mag worden. Ben er tot nog toe alleen met de mtb geweest.

En natuurlijk de wegen die ik laatst met de witte heb bezocht.

DeWitte

ik ben met Tyre bezig een mij bekende off-road rit te maken/tekenen, maar hij (ut progje) stuurt je telkens weer de verharde wegen op, heb um nu gekloot en op "wandelen"  :-X gezet en nu schiet het op. Als ie klaar is kan ik um dan ergens online zetten zodat iedereen deze kan downloaden?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Je kunt het bestand zippen en als bijlage posten, net als een foto. Of ik kan de extensie van het orginele bestand toestaan als bijlage.

ndagh

Je kan altijd eens proberen een rit te maken via www.allroadmap.nl. Dit is op basis van openstreetmaps de groene wegen zouden open moeten zijn voor gemotoriseerd verkeer maar helaas klopt dit nog niet volledig.
Als jullie gaan rijden laat maar weten als ik kan en mag wil ik wel meerijden.

R-yen

Hier zat ik op te wachten  :worship-cool: . Ik zie inderdaad dat de plaatselijke mountainbike routes ook groen gekleurd worden, daar wordt de boswachter niet vrolijk van  :twisted:. (Die overigens wel met zijn quad overal te vinden is...)

Misschien kunnen we eens een allroad route rijden die jij kent?

Steefke™

vraag die boswachter die weet de mooiste routes  :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

ndagh

Vaste routes heb ik helaas niet maar volgende week is er een rit van Allroadmaniacs forum in Limburg. http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=12157.0
Voor de geïnteresseerde kan je ook eens kijken op www.Endurofun.be voor ritten maar helaas zijn deze nogal duur.

De Sjeng

Citaat van: DeWitte op 13 augustus, 2011, 17:49:27
ik ben met Tyre bezig een mij bekende off-road rit te maken/tekenen

Heb je er al??
God Forgives, I Don't