La Planck - Bastogne - La Planck 10 september?

Gestart door DeWitte, 04 september, 2011, 18:26:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

La Planck - Bastogne - La Planck zaterdag 10 september?  Het weer zal goed genoeg worden na een werkweekje "herfstweer" is de voorspelling.
Ik wil wel (heel) vroeg vertrekken, iemand een voorstel wbt tijdstip?

vlgs Wiki
Bastenaken is vooral bekend geworden door de Slag om Bastenaken, tijdens het Ardennenoffensief in december 1944. Nadat de geallieerde legers het grootste deel van Belgiƫ hadden bevrijd, pleegden delen van de Duitse Wehrmacht (en vooral SS) een wanhoopsoffensief in de richting van de Maas. Bastenaken, verdedigd door de Amerikaanse 101 Airborne Division onder leiding van generaal Anthony McAuliffe, werd gedurende drie weken omsingeld door het Duitse leger. De Amerikanen hielden stand. Toen een Duitse onderhandelaar hem kwam vragen zich over te geven, antwoordde McAuliffe kortaf "Nuts", wat in het Amerikaans Engels zoveel betekent als "onzin". De Duitsers, die alleen bekend waren met standaard Engels, begrepen deze reactie niet.


deze staat op een pleintje in Bastogne, hier gaan we zeker een fotoke maken toch?


verzamelen 10 september, afgetankt bij La Planck (grensovergang Nl/B) om ....uur?

gegadigden?
-De Witte
-
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca


Ik wil graag mee maar dan zit ik in Tenerife  :woohoo:
Ik stem voor zaterdag de 24ste of zondag de 25ste :mrgreen:

Mounty

ik wacht het tijdstip en de reisduur ff af....heel mischien kan ik mee
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Ik zal er niet bij zijn, ga dat weekend toeren langs de Moezel met het "TT-clubke".
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

SuzukiLimburg

Ik wil wel mee als het weer het toelaat, alleen dat heel vroeg vind ik wat minder. Ik ben al een paar dagen achter heeel vroeg wakker.
Een van de eerste ritjes ooit met mijn eerste schatje (GS500E Slingshot) en mijn huidige vrouwke was naar Bastogne. Gezellig pleintje met veel leuke terrasjes.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Ik ben gewoon altijd heel vroeg wakker vandaar mijn voorkeur,  ;)

maar doe gerust een voorstel qua tijd, daarom liet ik het open...

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Om hier nog even op terug te komen; Ik ga onder voorbehoud van droog weer en een 'redelijke' nacht mee. Dat weer ziet er goed uit op zaterdag met 23 graden en zonnig, dus dat zit al goed, de rest kan ik nog geen uitspraak over doen.

Qua tijdstip is 11 uur verzamelen/vertrekken voor mij vroeg genoeg.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

R-yen

Volgens de vrouw hadden we dan iets, maar mijn agenda was vrij, dus zolang ze er niet achter is wat dat "iets" is, kan ik mee  :mrgreen:.

DeWitte

11uur vertrek vind ik erg laat, zeker aangezien het in de namiddag (flink) gaat regenen. Of we moeten dichterbij huis blijven als we pas om 11 vertrekken?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Vechten jullie het onderling maar uit. Een paar uur eerder is voor mij geen probleem.

DeWitte

is geen kwestie van vechten, maar ik vind zonde om niet gelijk vroeg te vertrekken bij mooi weer, als ik weet dat het 's middags gaat regenen. Toch?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

 :yes6rs:, maar ik kan goed begrijpen dat de kersverse vader wat last heeft van gebroken nachten  :yawn:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: R-yen op 08 september, 2011, 10:05:09
:yes6rs:, maar ik kan goed begrijpen dat de kersverse vader wat last heeft van gebroken nachten  :yawn:

Van hem zelf hadden wij vroeger nooit last, als hij bij ons was, was een heel makkelijk manneke.  :yes6rs:
Die kleine meid krijgen we vast ook zo ver.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

ik ga toch rond 9:30uur thuis vertrekken, wie aan wil pikken....
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away