waarom bmw zo duur is...

Gestart door brit, 07 november, 2005, 15:53:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Dominator

Citaat van: "Zwerver"

Grappig daarbij is dat een zandpaadje,bv langs de A2 net onder Eindhoven, met 60kmh zo'n beetje even spectaculair aanvoelt als een
snelheidsritje over de Stelvio...

als je nog meer zandpaadjes cq leuke plekken weet om offroad te gaan meld het gerust hier:

http://www.motorforumlimburg.nl/viewforum.php?f=15

wil ook langzaam eens een keertje ofroad gaan (als mn velgen + noppenbanden binnenzijn) maar weet zo gauw niets te vinden rond maastricht (ja, mechelse heide maar daar kennen ze me al vanuit mn ATB tijdperk wegblijven dus, zeker nu het natuurgebied is geworden)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Zwerver

Citaat van: "Hayasjeelski"als je nog meer zandpaadjes cq leuke plekken weet om offroad te gaan meld het gerust hier.

Weet nog wel wat paadjes te vinden, heb de afgelopen twee jaar voor Mokam een allroadrit uitgezet, zo'n beetje 50-50 verhard-onverhard.
Probleem is alleen dat er bij beide ritten afgelopen jaar al weer wat nieuwe verbodsborden bij zijn gekomen.
De route van afgelopen jaar, zo'n 140km is nog grotendeels legaal te rijden. Kan je de route wel mailen, maar wil hem liever niet publiceren
op internet ivm nog meer afsluitingen..

In december wil ik weer een nieuwe route gaan uitzetten, voor de seizoensopening van volgend jaar, dus mocht je zin hebben om dan wat mee te gaan modderen dan hoor ik het wel.
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

The Dominator

Citaat van: "Zwerver"
Citaat van: "Hayasjeelski"als je nog meer zandpaadjes cq leuke plekken weet om offroad te gaan meld het gerust hier.

Weet nog wel wat paadjes te vinden, heb de afgelopen twee jaar voor Mokam een allroadrit uitgezet, zo'n beetje 50-50 verhard-onverhard.
Probleem is alleen dat er bij beide ritten afgelopen jaar al weer wat nieuwe verbodsborden bij zijn gekomen.
De route van afgelopen jaar, zo'n 140km is nog grotendeels legaal te rijden. Kan je de route wel mailen, maar wil hem liever niet publiceren
op internet ivm nog meer afsluitingen..

In december wil ik weer een nieuwe route gaan uitzetten, voor de seizoensopening van volgend jaar, dus mocht je zin hebben om dan wat mee te gaan modderen dan hoor ik het wel.

je hebt een PB......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl