D'r mag hier ook nix meer??

Gestart door DeWitte, 01 november, 2005, 21:03:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Agent gemolesteerd en van snelheidscamera bestolen Bron telegraaf

STOMPETOREN - Twee onbekenden hebben zondag een politieagent gemolesteerd, mogelijk nadat ze bij een snelheidscontrole op de Noordervaart in de Schermer waren geflitst. Het duo is er met de camera met rolletje vandoor gedaan. Automobilisten die eerder werden gefotografeerd, hebben dus geluk gehad, aldus een politiewoordvoerder.

Rond kwart voor acht gisteravond registreerde de, ter hoogte van Stompetoren opgestelde camera een wagen die 94 kilometer per uur reed. Ter plekke geldt een maximumsnelheid van 80 km. In de achteruitkijkspiegel van zijn wagen zag de politieman hoe de auto vrijwel direct het erf van van een van de aan de Noordervaart gelegen woningen opdraaide.

Kort erna trokken twee mannen de agent uit zijn wagen. Bij de daarop volgende worsteling belandden de drie in het water. Eenmaal weer op het droge, werd de diender gedwongen de camera te demonteren. Zijn belagers maakten zich met het bewijsmateriaal uit de voeten. Ze zijn richting Stompetoren gerend. De agent raakte licht gewond aan zijn gezicht.

Beide daders zijn ongeveer 35 jaar en droegen blauwe spijkerbroeken. Een van hen had een paardenstaart. Nummer twee had een stevig postuur, blond krullend haar en een snor. Beiden hadden alcohol genuttigd. Getuigen van deze molestatie kunnen zich melden bij de politie in Alkmaar, telefoonnummer 0900-8844.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Citaat van: "Dwars"Agent gemolesteerd en van snelheidscamera bestolen Bron telegraaf

STOMPETOREN - Twee onbekenden hebben zondag een politieagent gemolesteerd, mogelijk nadat ze bij een snelheidscontrole op de Noordervaart in de Schermer waren geflitst. Het duo is er met de camera met rolletje vandoor gedaan. Automobilisten die eerder werden gefotografeerd, hebben dus geluk gehad, aldus een politiewoordvoerder.

Rond kwart voor acht gisteravond registreerde de, ter hoogte van Stompetoren opgestelde camera een wagen die 94 kilometer per uur reed. Ter plekke geldt een maximumsnelheid van 80 km. In de achteruitkijkspiegel van zijn wagen zag de politieman hoe de auto vrijwel direct het erf van van een van de aan de Noordervaart gelegen woningen opdraaide.

Kort erna trokken twee mannen de agent uit zijn wagen. Bij de daarop volgende worsteling belandden de drie in het water. Eenmaal weer op het droge, werd de diender gedwongen de camera te demonteren. Zijn belagers maakten zich met het bewijsmateriaal uit de voeten. Ze zijn richting Stompetoren gerend. De agent raakte licht gewond aan zijn gezicht.

Beide daders zijn ongeveer 35 jaar en droegen blauwe spijkerbroeken. Een van hen had een paardenstaart. Nummer twee had een stevig postuur, blond krullend haar en een snor. Beiden hadden alcohol genuttigd. Getuigen van deze molestatie kunnen zich melden bij de politie in Alkmaar, telefoonnummer 0900-8844.

Eerste reactie na het lezen van de kop  :thumbsup:

Reactie na het lezen van de tekst  :thumbsup:  graptjuh
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Busaberke

Reactie na het lezen van de tekst  :thumbsup: geen grapjuh
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Daar denk ik ook steeds aan om te doen als ik geflitst zou worden :twisted: Bommetje? :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Mishandelaars agent melden zich bij politie
01 november 2005, 22:17:39

HOORN (ANP) - De twee mannen die zondagavond in Stompetoren een politieagent mishandelden, hebben zich dinsdag rond 21.00 uur gemeld op het politiebureau van Hoorn. Dat heeft een woordvoerder van de politie bekendgemaakt.

De mannen, twee broers van 28 en 34 jaar uit Zwaagdijk-West en Bovenkarspel, verklaarden onder invloed van alcohol te hebben gehandeld.

Het tweetal had sinds maandagochtend, toen de drank was uitgewerkt, spijt van hun actie, aldus de woordvoerder. Met een bloemetje voor de mishandelde agent kwamen ze naar het bureau. Daar werden ze direct vastgezet. De agent werd zondag mishandeld nadat de mannen tijdens een snelheidscontrole waren geflitst.

Het filmrolletje, dat door de broers was meegenomen na de mishandeling van de agent, is nog niet teruggevonden. Het tweetal gaf tijdens het eerste verhoor aan dit te hebben weggegooid in een sloot. Een deel van de camera zelf was maandag al teruggevonden door de politie. De twee broers blijven voorlopig in hechtenis, aldus de politiewoordvoerder.

De agent maakt het naar omstandigheden redelijk. ,,Lichamelijk valt de schade mee, op gekneusde ribben en wat schaafwonden en blauwe plekken na. Geestelijk heeft de agent een forse tik gehad'', aldus de woordvoerder. De verwachting is dat de mishandelde agent voorlopig nog wel even thuis zit.
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Snelheidscontroles zijn natuurlijk nooit leuk. Maar dat hoort er nou eenmaal bij als je te snel rijdt en je wordt gepakt...jammer dan. Maar ik vind het te gek om dan vervolgens een agent in elkaar te gaan slaan  :shock:

Het siert die gasten dat ze alsnog zich gemeldt hebben.

Herr Tod

Citaat van: "suzuki-girl"Geestelijk heeft de agent een forse tik gehad'', aldus de woordvoerder.

Zo van 'boehoehoehoe... tis net zoals vroeger op school :cry:'
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

Citaat van: "suzuki-girl"Mishandelaars agent melden zich bij politie
01 november 2005, 22:17:39




Geestelijk heeft de agent een forse tik gehad'', aldus de woordvoerder. De verwachting is dat de mishandelde agent voorlopig nog wel even thuis zit.


stelletjes sukkels... als ze zich niet gemeld hadden was er niets aan t handje  :roll:


geestelijk een forse tik.... inderdaad , die had die wout wss al langer  :twisted:

voorlopig nog wel even thuis, jaaa zeker, en wie betaalt t weer??

ik vraag me af wat ze die gasten op de politieschool leren... lijkt mij vrij logisch dat je als politie agent wel es met geweld in aanraking komt, verbaal of fysiek. Als je daar niet tegen kunt, moet je geen "held in t blauw" worden  :!: [/b]
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

als ik die wout was had ik die twee rukkers al lang overhoop geschoten  :guns:

B-Witch

Citaat van: "BoxerQ"als ik die wout was had ik die twee rukkers al lang over hoop geschoten  :guns:

gelukkig ben jij dat niet :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "BoxerQ"als ik die wout was had ik die twee rukkers al lang over hoop geschoten  :guns:

gelukkig ben jij dat niet :rofl:

't zit in de familie  :mrgreen:  m'n neef durft z'n wapen al niet meer te trekken ( ze mogen inderdaad ook nix meer )  :wink: