Hoofdmenu

uitlaten modificeren

Gestart door DeWitte, 28 september, 2011, 13:13:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Ben op zoek naar iemand die (tegen vergoeding uiteraard) de 2 originele uitlaten van mijn KTM proffessioneel wil open zagen en de katalysators, buizenstelsel (en de kg's) kan verwijderen. Vanzelfsprekend na afloop weer fatsoenlijk dichtlassen zodat ze er zo weer onder passen en je zo weinig mogelijk ziet van de afslankkuur?

Wie is of kent diegene ???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Hub, misschien kun je bij SAM Racing (Cor Geraets) terecht, zit in Venlo, een zeer kundig iemand op uitlaatgebied
tel 077/4732865 of 0651074600

succes.

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

R-yen

Hier eerst een vooronderzoekje (zoals ze die eerste demper doen moet het dus niet  :-X ).

Busaberke

Citaat van: R-yen op 28 september, 2011, 14:41:48
Hier eerst een vooronderzoekje (zoals ze die eerste demper doen moet het dus niet  :-X ).

"Not cats were harmed during the filming of this event. This proceedure was performed by trained professionals under controlled conditions. Do not try this at home kids. "   :schater:

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

BMWhub

#4
Hub informeer eens bij Marc Ramaekers, oud monteur van motoshop Gulpen.
Is met een kameraad een eigen bedrijf begonnen.
tel: 0455752648
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

die zit in Kaalheide, is het niet?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Ik moet er zo even naar toe ( Is bij mij achterom, wel handig) Ik zal eens informeren voor je