Spelen met FI mappings

Gestart door R-yen, 29 september, 2011, 10:46:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

R-yen

Citaat van: De Witte op 01 oktober, 2011, 07:20:40
doet jouw zaag en lasapparaat (of dat van de baas) het nog? Dan kunnen we dat uitproberen?  :yes6rs:

zie mijn vraag bij http://www.motorforumlimburg.nl/forum/index.php/topic,4527.msg103587.html#new

maar of ie werkelijk 12 pk meer brengt weet ik niet, hij loopt iig stukken harder en mooier. Om de juiste pk's te weten moet je toch gaan meten op een testbank en daar ben ik te gierig voor. Dus we nemen maar aan van onze huistuner dat het zo is :yes6rs: :mrgreen:

Ik heb evt. Nog een setje originele uitlaten in de aanbieding ;)

DeWitte

ik heb er maar 2 nodig hoor, de mijne voldoen prima om in te zagen. Maar goed om te weten waar er nog liggen mocht het fout gaan. ;) Trouwens wist je dat je met die Akra's (met db killers) net 2 db meer scoort?, zonder bijna 10 db meer geloof ik dan origineel.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Ik heb mijn orriginele uitlaten ook zo aangepast. Maar daar komt een kabaal vanaf ouwieje. Leek alsof ik zonder pijpen aan het rijden was.
Weet niet of dat ook zo bij jou is en of je dat wil... :P

DeWitte

wat heb je ermee gedaan Tim? foto's?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

waar zijn de dempers van gemaakt ? aluminium  of rvs ?
Ik ken wel wat lassers..zal eens vragen.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

vlgs mij RVS? Arjen wat denk jij?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen


Mounty

RVS kan die zeker lassen...zal eens kijken hoe zijn lassen eruitzien. Moet wel netjes en strak gebeuren wah  :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Het scheelt dat de achterkant van de demper niet in het zicht hangt, maar het moet wel netjes uitlijnen i.v.m. de ophangbeugels en gasdicht zijn.

Gassie

KTM SMT 2011

DeWitte

600 euri's is me echt teveel voor meer sjandaal, hij loopt nu hard zat (zuipt nog harder 1 op 10 bij sportief koetsche)
hooguit de kat verwijderen uit de originele uitlaten en klaar. Kunnen ze bij jullie op het werk geen RVS lassen trouwens Gaston?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

is er maar eentje die rvs kan lassen en die zou ik het niet laten doen
KTM SMT 2011

@Nippon

Citaat van: Gassie op 05 oktober, 2011, 18:28:00
is er maar eentje die rvs kan lassen en die zou ik het niet laten doen


:shock:

hoezo niet ! zie ie geen diepte  :lol:

Gassie

Neuh dat niet maar ik zou hem niet aan mijn rvs pijpen laten lassen vind hem niet zo precies
KTM SMT 2011