Spelen met FI mappings

Gestart door R-yen, 29 september, 2011, 10:46:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

nou vandaag de mapping van die tuner ingeruild voor de R-Mapping met nog 2 pk meer op papier (114,7?) maar onderin minder koppel.  :-X Klopt precies, tijdens de rit naar huis lijkt het wel of ie gecastreerd is onderin, wel loopt ie een fraktie harder. Mja wat zegt dat wa? De vraag is of ie nu minder gebruikt, dus nu ff 2 weken eens uitproberen. 1 op 10,47 vond ik toch wel errug veel. Of ligt het aan mijn rechterpols. Mocht dat zo zijn, wil ik graag de vorige terug. :yes6rs: Veeeeeeeeeeeel ruiger als het toch niks uit maakt. :worship-cool:

we zulle zien wa? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Ik haal nu 163km voordat het benzine lampje gaat branden, dat was voorheen 180. Ik merk wel dat ie nu over de hele lijn sterker is met de akra dempers + akra mapping, dus zolang ik in gebieden blijf met voldoende tankstations laat ik het zo  :yes6rs:.

QuattroFrits

Citaat van: R-yen op 16 oktober, 2011, 08:55:39
dus zolang ik in gebieden blijf met voldoende tankstations laat ik het zo  :yes6rs:.

Paar liter reserve brandstof meenemen misschien ??  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: R-yen op 16 oktober, 2011, 08:55:39
Ik haal nu 163km voordat het benzine lampje gaat branden, dat was voorheen 180. Ik merk wel dat ie nu over de hele lijn sterker is met de akra dempers + akra mapping, dus zolang ik in gebieden blijf met voldoende tankstations laat ik het zo  :yes6rs:.



met 'n volle tank maar 180km ver   ???

als mijn vrouw zoveel dronk ging ze de deur uit  :schater:

R-yen

Er zijn er die 300 km halen, maar zoveel zelfbeheersing heb ik niet...

QuattroFrits

Citaat van: R-yen op 16 oktober, 2011, 11:18:22
Er zijn er die 300 km halen, maar zoveel zelfbeheersing heb ik niet...

Die hebben gewoon meer tankinhoud.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

R-yen

Wat natuurlijk ook meespeelt, geen snelweg, ook wat onverhard en alleen voor de fun gereden.

DeWitte

ik vind 1 op 10 ook heftig (belachelijk eigenlijk voor een motor). Wss ligt het idd ook aan mijn rijstijl. Maar toch ff die R-mapping uitproberen die er nu op zit dan kan ik vergelijken en oordelen. Best slim dacht ik voor zo'n kumpke als ik wa? :schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: DeWitte op 16 oktober, 2011, 12:30:28
ik vind 1 op 10 ook heftig (belachelijk eigenlijk voor een motor). Wss ligt het idd ook aan mijn rijstijl. Maar toch ff die R-mapping uitproberen die er nu op zit dan kan ik vergelijken en oordelen. Best slim dacht ik voor zo'n kumpke als ik wa? :schater:

Hoe zo belachelijk. stationair gebruikt die van mij al 1 op 10 haha. 11 liter kan ik in m'n tankje meenemen goed voor 110 km.  Mag ik hem wel niet te hard aan de kleren gaan haha :schater:
Smells like rubber

R-yen

stationair is het verbruik oneindig  ;). Wordt normaal in l/uur uitgedrukt.

Motzippaldy

Vervoermiddel en motor is niet hetzelfde  ;)
Proud on the South