R.I.P Marco Simoncelli

Gestart door Diddl, 23 oktober, 2011, 10:52:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Diddl

Wederom is er een dodelijk ongeval te betreuren in de racerij.
Vorige week is Dan Weldon overleden en vandaag tijdens de MOTO GP in Maleisie is Simoncelli overleden na een zware crash.

Ik ben met stomheid geslagen.

Marco R.I.P.

http://www.nrc.nl/nieuws/2011/10/23/grote-prijs-van-maleisie-afgelast-na-zware-crash/
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

crazy j

sow :O :O ben van stomheid geslagen

R.I.P. Marco
living the life the way it comes

Yvil

#2
Damn  :shock: :cry: Wist niet wat ik las toen ik het voorbij zag komen op het internet  :?

Marco R.I.P.

Voor wie het wil zien, het filmpje van de crash:

http://www.zie.nl/video/sport/Simoncelli-overlijdt-na-crash/m1ezx77frdrd

Door de klap van Edwards die hem nog raakt verliest hij ook nog eens de helm.
Erg heftig om te zien, wetende dat Marco aan de verwondingen is overleden...  :?

V-Twin

Geld moet rollen, het liefst op 2 wielen!

Joepie1958

Veeel te jong, hij was nog niet eens zijn wilde haren kwijt  :oops:
Rust in vrede
Sterkte ook voor Edwards en alle overige betrokkenen
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

#5
Kippelvel bij die beelden... R.I.P.

http://www.marcosimoncelli.it/
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Road Racing Tonnie

Een unieke coureur, met een prima karakter, heeft helaas bij het uitoefenen van zijn geliefde sport, het leven moeten laten.

Marco.
R.I.P.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Marcel B. Pan Rijder

Wordt je stil van....... R.I.P Marco
Je leeft maar één keer.....

Herr Tod

Mijn grote held, wat zal ik hem missen. Het was een eer om hem te zien rijden op Assen dit jaar, waar hij al zoveel fans had.









Rust in vrede, held.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Colin aan het woord.   



Colin Edwards die betrokken was bij het ongeluk en flink gewond raakte (schouder uit de kom, gewrichtsband beschadiging en een pols en hielbreuk) . Hij richt nu een dank woord tot de motorrace liefhebbers via zijn twitter :

"Thanks to everyone for ur support at this time :( Very sad to see a friend pass in any case. I'm holding up ok mentally, it was a very tragic accident :( Physically, besides a dislocated shoulder & ligaments involved, think both wrists & left heel have fractures too, getting X-rays on Wednesday. I feel sad for the whole MotoGP community right now, my heart is heavy for everyone affected, from family to fans. God speed my friend, u will be missed"

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Ben ik de enige die het vreemd vind (niet negatief bedoeld of zo) dat steeds alleen wordt vermeld
dat Edwars hard met hem in botsing is gekomen? Ik heb foto's gezien die mij reden geven te geloven
dat juist Rossi hem het vervelenste heeft geraakt (hoe erg het ook is allemaal natuurlijk!!).

Het maakt me verder natuurlijk niet uit en wat is gebeurd is gebeurd. Ik vroeg me gewoon af wat
hier de achterliggende reden van zou zijn... Zo is het in het nieuws gekomen, dus laten we het zo
maar laten?!?

En nogmaals Marco R.I.P. Ik heb hem helaas veel te weinig zien rijden, maar die paar keer dat ik hem
zag was hij in mijn ogen de veel belovende toekomst van de GP en een sympathieke gast!!

crazy j

Citaat van: Yvil op 26 oktober, 2011, 10:21:32
Ben ik de enige die het vreemd vind (niet negatief bedoeld of zo) dat steeds alleen wordt vermeld
dat Edwars hard met hem in botsing is gekomen? Ik heb foto's gezien die mij reden geven te geloven
dat juist Rossi hem het vervelenste heeft geraakt (hoe erg het ook is allemaal natuurlijk!!).

Het maakt me verder natuurlijk niet uit en wat is gebeurd is gebeurd. Ik vroeg me gewoon af wat
hier de achterliggende reden van zou zijn... Zo is het in het nieuws gekomen, dus laten we het zo
maar laten?!?

En nogmaals Marco R.I.P. Ik heb hem helaas veel te weinig zien rijden, maar die paar keer dat ik hem
zag was hij in mijn ogen de veel belovende toekomst van de GP en een sympathieke gast!!
Hey yvil, dit hadden wij ( lucky 13 en ik ) na het diversen malen bekijken van filpmjes ook geconstateerd dat rossi toch ook echt erbij betrokken was
living the life the way it comes

Desmo-devil

Natuurlijk was Rossi er ook bij betrokken, maar laten we wel eerlijk blijven , het ongeluk onstaat omdat Simoncelli zelf onderuit gaat . Ik bedoel waar moet je naar toe als iemand precies voor je op zijn plaat gaat. In mijn ogen is er maar een iemand schuld aan dit ongeluk en dat is Simmoncelli zelf. Niet verkeerd bedoeld of zo en ik vind het ook verschrikkelijk maar dat is mijn conclusie na het bestuderen van het filmpje.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: Desmo-devil op 27 oktober, 2011, 06:48:11
Natuurlijk was Rossi er ook bij betrokken, maar laten we wel eerlijk blijven , het ongeluk onstaat omdat Simoncelli zelf onderuit gaat . Ik bedoel waar moet je naar toe als iemand precies voor je op zijn plaat gaat. In mijn ogen is er maar een iemand schuld aan dit ongeluk en dat is Simmoncelli zelf. Niet verkeerd bedoeld of zo en ik vind het ook verschrikkelijk maar dat is mijn conclusie na het bestuderen van het filmpje.

Helemaal correct.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********