Honda VFR1200X Crosstourer

Gestart door Busaberke, 09 november, 2011, 14:21:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Citaat van: DeWitte op 11 november, 2011, 13:53:30
Idd fijn weekend, jij was er aan toe?
Jij blijkbaar al eerder  :mrgreen:

Joepie1958

#16
Wat ik lees, 't is nog maar een concept, dus geen definitief model. :oops:
Ik zou 'm wel eens willen zien in volle bepakking, met koffers, en de zit voor de duo lijkt me niet geweldig comfortabel (kan gezichtsbedrog zijn) want de duo zit tamelijk hoog, en dan kun je soms net met je helm in de wind zitten als je ongeveer even groot bent als de rijder :-X
Maar ik wil gerust wel eens proefrijden. :worship-cool:

Toevoeging: net ander filmpje gezien met koffers, helaas, gemiste kans. Dat lelijke kan ik bij BMW zo kopen, dat ze nou iets moois ontwerpen qua bagage-spul, nee hoor, in mijn ogen gewoon kisten eraan en klaar :shock:
Maar ik wil gerust wel eens proefrijden :D
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Ja sorry jongens , maar ik vind het echt wel een stoere fiets. Doe mij maar een rooie.

DeWitte

het "ding" schijnt perfect te sturen, ook met de automaat. althans volgens motorfreaks (zie onder) en die sla ik toch meestal hoog aan? Mss toch eens een proefritje maken? Heeft Hensgens zo'n "ding" staan, weet dat iemand?

http://www.motorfreaks.nl/testen/2012/introductie-honda-crosstourer.html
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Ik heb er vorige week een buiten zien staan, een witte

DeWitte

een witte is altijd mooi

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

m@rtijn

En hoe zit het met de Tiger 1200 explorer?
Triumph Tiger 1200 Explorer Launch Film


Ik heb paar keer op een Tiger 900 gereden en vond dat helemaal geen onaardige motor. En deze explorer is drie-cylinder. En mooie combi tussen twee werelden.
Ik zie wel verwantschap met de goodold GS. Iets meer pk's dan GS.

off-line