le valcelle, Umbria It

Gestart door DeWitte, 03 december, 2011, 08:25:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Wel beetje uit de buurt, maar vlakbij Pietra Lunga in Umbria, Italiƫ heeft ons overbuurmeisje een klein hotel met een paar appartementen (1 heel gehuchtje) overgenomen. :worship-cool: Kan het alleen maar aanbevelen http://www.levalcelle.it/NL/index.php als je ook van rust, natuur en oude steden houdt (2,5 uur boven Rome) Truffelstreek trouwens, en een kokkie die alles vers maakt :mrgreen:



wij gaan iig in de zomer een bezoekje brengen :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Ljjkt me echt een schitterende lokatie ( als je rust zoekt ), of wellicht toch meer iets voor een 'off-road' motor vakantie? Om op de 'grote' weg te komen ben je volgens mij al een uurtje onderweg.  :-X 

grtz HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Mounty

hmm...prima vakantie plekkie  :worship-cool:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: Mounty op 03 december, 2011, 23:44:33
hmm...prima vakantie plekkie  :worship-cool:

Behalve als er off-road motoren in de buurt rondscheuren.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Wij zijn hier nu een paar dagen en idd het ligt afgelegen, ca 1 km onverhard bosweg omhoog. Ook de reis hier naar toe zal ik nooit meer met een auto maken. Is echt veel te ver althans in mijn optiek (Saaie 1400 km) alternatief is vliegen op Perugia en dan auto huren. Scheelt je gewoon 1 dag reizen (ipv 2) :roll:

Maarrrrrr ondanks deze bedenkingen, zeer de moeite waard. Super mooie streek, top accommodatie waar je echt Limburgs gastvrij word ontvangen door de eigenaren. Veel te veel en lekker eten, Heerlijke wijnen en dat met prijzen die redelijk zijn. Weer kan niet beter hier (elke dag min 30c + lekker windje) veel mooie oude steden te zien, te zien en toch weinig toeristen (zeker geen sjonnies en anita's) Gisteren Assisi gezien, zeer mooi. :worship-cool:

Zit, hier nu wat te schrijven helemaal alleen op het terras, in de korte boks met een koppie thee erbij en de local "kampf dackel" ligt naast me te knorren. :cool:

Straks ff sjoppe bij de local appie, vanaaf bbq. Na luierdagje aan ut zwembad. Enige dat ik mis is de KTM, man zowel off als on-road, kan je hier dagen, wat zeg ik maanden sturen zonder pliessie te zien en je een slag in de rondte te brommeren. :yes6rs:




Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

1400km met de brommer is minder vermoeiend als met een koekblik vol kibbelende vrouwen  :lol:

veel plezier bij de italo's en slurp niet te veel aan de pasta's  :mrgreen:




SuzukiLimburg

Wij zouden hier ook heen gaan nadat ik de tip van Hub had gekregen. Uiteindelijk toch besloten om voor iets anders te gaan dat minder afgelegen ligt, maar dat toch ook iets vriendelijker geprijsd is. Wij gaan in september en dan konden ze niet garanderen dat het restaurant open was omdat er dan wellicht te weinig gasten waren. Iedere avond kilometers rijden om ergens eten te gaan sprokkelen is niet zo relaxed als je het mij vraagt.

Maar het is er wel prachtig wat ik op foto's en Google Maps heb kunnen zien.
Wij zitten daar in de buurt in september. Gelukkig is het met mijn auto maar 1 dag, of beter gezegd nacht, rijden.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

#7
Je zit toch snel een uurtje of 16 achter het stuur incl tank-stops. Ook met een volksauto :yes6rs: Geloof me dat ik niet treuzel  :mrgreen: je kan hier trouwens ook zelf koken :yes6rs:

Maar het weer maakt zo veel goed, ik zit nu met een grande Birra in de speedo oppe terras in de schaduw bij 30c :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: DeWitte op 16 juli, 2012, 17:17:36
Je zit toch snel een uurtje of 16 achter het stuur incl tank-stops. Ook met een volksauto :yes6rs: Geloof me dat ik niet treuzel  :mrgreen: je kan hier trouwens ook zelf koken :yes6rs:

Maar het weer maakt zo veel goed, ik zit nu met een grande Birra in de speedo oppe terras in de schaduw bij 30c :worship-cool:

Hub, een vraag  :-X

zou jij daar een foto van kunnen nemen, van enige afstand  :mrgreen:

mtclimburg

Speedo... 16 uur rijden.... Volkswagen .... Afgelegen....zelf koken op vakantie... OMG
met groeten mtc limburg

DeWitte

Citaat van: @Sambal op 16 juli, 2012, 18:49:13
Citaat van: DeWitte op 16 juli, 2012, 17:17:36
Je zit toch snel een uurtje of 16 achter het stuur incl tank-stops. Ook met een volksauto :yes6rs: Geloof me dat ik niet treuzel  :mrgreen: je kan hier trouwens ook zelf koken :yes6rs:

Maar het weer maakt zo veel goed, ik zit nu met een grande Birra in de speedo oppe terras in de schaduw bij 30c :worship-cool:

Hub, een vraag  :-X

zou jij daar een foto van kunnen nemen, van enige afstand  :mrgreen:

Helaas, ik ben geen lustobject :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Citaat van: DeWitte op 16 juli, 2012, 19:43:54
Citaat van: @Sambal op 16 juli, 2012, 18:49:13
Citaat van: DeWitte op 16 juli, 2012, 17:17:36
Je zit toch snel een uurtje of 16 achter het stuur incl tank-stops. Ook met een volksauto :yes6rs: Geloof me dat ik niet treuzel  :mrgreen: je kan hier trouwens ook zelf koken :yes6rs:

Maar het weer maakt zo veel goed, ik zit nu met een grande Birra in de speedo oppe terras in de schaduw bij 30c :worship-cool:

Hub, een vraag  :-X

zou jij daar een foto van kunnen nemen, van enige afstand  :mrgreen:

Helaas, ik ben geen lustobject :mrgreen:
Nu ben ik het helemaal met je eens  :nana9oi: :schater: :schater:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

SuzukiLimburg

Citaat van: mtclimburg op 16 juli, 2012, 19:25:57
Speedo... 16 uur rijden.... Volkswagen .... Afgelegen....zelf koken op vakantie... OMG

16 uur rijden...Volkswagen...Afgelegen?   Niets mis mee!
Zelf koken? Liever niet nee.
Speedo? Nee dank je.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Morgen richting Como, waar de dames nog wensen te sjoppen, overmorgen nog met familie in Karlsruhe een pilsje vatten, om zaterdag toch tijdig bij de Bbq te zijn  :mrgreen:

Life is a bitch :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.