Hoofdmenu

Heavy metal

Gestart door DeWitte, 15 januari, 2012, 17:16:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

vanmiddag met R-yen de voerstreek onveilig aan ut maken en de motor maakte al meer "sjandaal" dan normaal. Flink knallen bij gas dicht en zo. Bij een koffiestop zagen we een scheur in de uitlaatbocht van de achterste cilinder (daar waar de lambda sonde inzit) Na het tanken scheurde die helemaal af :shock:

Best gevaarlijk want het afgebroken stuk uitlaatbocht hing tussen achterbrug en achterveer te "boemelen". Met alle risico's dat het ergens tussen kwam tijdens het rijden, de lambda sonde maar helemaal afgeknipt en het stuk uitlaat in mijn broekzak gestoken. Nu brandt wel het FI lampje met een code (foutmelding) en een hoop herrie waar je bang van wordt :yes6rs: Maar goed je kan wel rijden zo.  Op de 15 km naar huis heb ik zeker 100 wandelaars en een stuk of wat koekblikkers de schrik van hun leven bezorgt (dat was wel grappig). Alsje het gas dicht gooit knalt ie alsof er iemand met een kanon staat :schater: niemeernormaal wat een herrie. Morgen maar de dealer ff bellen, zal toch wel garantie zijn denk/hoop ik.

piccies :shock:




Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

De piep is nog niet weggetrokken...  :-X

DeWitte

tering wat een herrie wa?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Das nie normaal wah. Zal toch wel onder de garantie valle!

Joker

Shit man. hoe ken dat nou ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Desmo-devil

Vind ik zeer vreemd bij  zo een jonge motor. Moet toch een materiaal fout zijn.

Joker

 Of zou de Witte hem te vaak gepoetst hebben  :schater: :rofl:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

@Nippon

nou.... niet voor 't een of ander  :roll:

maar ik had al geen zin meer in die brommer   :?


:mrgreen:

DeWitte

wordt allemaal onder garantie opgelost en ze komen de brommert zelfs thuis (gratis) ophalen vanuit Venlo
zijn tweelingzus gaat ook mee voor een verwenarrangementje.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: DeWitte op 24 januari, 2012, 11:42:04
wordt allemaal onder garantie opgelost en ze komen de brommert zelfs thuis (gratis) ophalen vanuit Venlo
zijn tweelingzus gaat ook mee voor een verwenarrangementje.

Netjes geregeld lijkt mij zo  :worship-cool:

R-yen

Niet te geloven... Bij mij is gisteren het stuk rond de sensor eruit geblazen :evil: ... Is hier iemand die dat zou kunnen/willen lassen?

R-yen

En de bijbehorende foto's na de halve brommert gesloopt te hebben om de boel los te peuteren  :-X.

QuattroFrits

Als dat bij die twee niet onder de garantie valt, dan klopt er iets niet.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

R-yen

Schijnt inderdaad wel eens voor te komen.. Lijkt er sterk op dat de sensor te veel weerstand geeft voor de constructie.

Joker

Wat enge preul ,  :-X :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.