MFL bbq zomer 2012

Gestart door Suzuki-Babe, 30 januari, 2012, 17:25:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Suzuki-Babe

Bijdeze wil ik de datum van de eerste MFL BBQ vaststellen op 21 juli.

Momenteel heb ik het volgende lijstje van iedereen die op deze datum aanwezig kan zijn.
Indien er eventuele aanvullingen bij moeten hoor ik dit graag.

SuzukiLimburg + Suzuki-babe + Suzukibaby :-)
Yvil + Mrs Yvil
Timeeh + Mrs Timeeh
De Witte + Mrs De Witte + MS de Witte
Gassie + Mrs Gassie
QuattoFrits + Mrs QuattroFrits
Mounty + Mrs Mounty
R-yen + Liekje
Joker + Mrs Joker
Joepie1958
Bianca

Momenteel zit ik op 21 Man/Vrouw. Maar ik weet nog niet van iedereen of ze hun wederhelft en eventuele kinderen meenemen.


Ook had ik gedacht om de bbq te bestellen bij A-Z BBQ. Dan weten we van te voren wat de bbq ons gaat kosten en hebben we ook geen omkijken naar. Wat ik op hun website kan lezen wordt alles geleverd. BBQ, Bestek, Borden. En het wordt ook geleverd.

De goedkoopste BBQ Schotel kost €11,45 p.p.
En bestaat uit het volgende:

Gemarineerde kipfilet
Gemarineerde filetkarbonade (zonder been)
2 stokjes kipsaté
Mexicaanse barbecueworst
Grillburger

Stokbrood & kruidenboter
A-Z Sauzen en Salade Selectie
Gasbarbecue inclusief gasfles
Porseleinen borden
RVS bestek, tangen en opscheplepels
Servetten

Maar we kunnen ook voor een ander menu gaan. Op de website www.barbecue.nl staan de diverse menu's en prijzen.
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

DeWitte

Suzuki-babe 4 president :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

A-Z bbq is wel een aanrader. Enkele jaren geleden ook laten komen.
Gewoon voor een x aantal mensen besteld en er zelf nog frikandellen enzo bijgehaald.
Geen afwas is altijd goed! ;)

Yvil


Gassie

perfect voor al de frikadellen erbij halen
Citaat van: Timeeh op 11 mei, 2012, 15:12:54
A-Z bbq is wel een aanrader. Enkele jaren geleden ook laten komen.
Gewoon voor een x aantal mensen besteld en er zelf nog frikandellen enzo bijgehaald.
Geen afwas is altijd goed! ;)
KTM SMT 2011

QuattroFrits

We moeten alleen eens even kijken wat we doen met de toiletgelegenheid en dan met name voor de dames.
En natuurlijk een eventuele partytent die groot genoeg is voor allen voor als het zou regenen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Ik heb ook nog even een vraagje. in welk dorp is het ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 11 mei, 2012, 19:50:05
Ik heb ook nog even een vraagje. in welk dorp is het ?

Ver van jou vandaan, Wijlre.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Ook voor de nieuwe mensen die zich de laatste tijd hebben aangemeld @ MFL, meld je gerust ook hier voor aan. Hoe meer zielen hoe meer vreugde en je leert de rest ook kennen wa?  :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: QuattroFrits op 11 mei, 2012, 19:45:01
We moeten alleen eens even kijken wat we doen met de toiletgelegenheid en dan met name voor de dames.
En natuurlijk een eventuele partytent die groot genoeg is voor allen voor als het zou regenen.

We hebben zo'n grote partytent (2 zelfs geloof ik), dus bij genoeg hulp bij het opbouwen en afbreken hoeft dat ook geen probleem te zijn. Trouwens ik denk dat 1 tent meer dan zat is  :yes6rs: Daarnaast kunnen de dames gewoon binnen naar het toilet. Als we alles maar netjes achter laten is dat ook geen probleem.

komt allemaal goed als ik dit zo zie  :worship-cool:

En inderdaad wat dr Witte zegt, iedereen is meer dan welkom. Ik zou zeggen DE kans om gezichten achter de forumnamen te leren kennen  :yes6rs:

Diddl

Ik mag er ook in het lijstje bij en als het moet kan ik misschien ook nog een partytent regelen van 6 bij 3 meter
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

QuattroFrits

Citaat van: Yvil op 15 mei, 2012, 20:27:27
We hebben zo'n grote partytent (2 zelfs geloof ik), dus bij genoeg hulp bij het opbouwen en afbreken hoeft dat ook geen probleem te zijn. Trouwens ik denk dat 1 tent meer dan zat is  :yes6rs: Daarnaast kunnen de dames gewoon binnen naar het toilet. Als we alles maar netjes achter laten is dat ook geen probleem.

komt allemaal goed als ik dit zo zie  :worship-cool:


Opzetten van de tent(en) mag geen probleem zijn en wat het toilet binnen betreft, daar wordt dan gewoon na afloop gepoetst, zodat er geen commentaar kan komen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

We hebben dus al een vrijwilliger voor de tenten op te bouwen en voor de WC de dag erna te komen poetsen. Driewerf alaaf voor Frits.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Joker

Het is stil omtrent de BBQ  . Is er geen nieuws meer ?
moet er nog wat geregeld worden ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.