KPN gehackt

Gestart door DeWitte, 11 februari, 2012, 04:01:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

http://www.kpn.com/corporate/Digitale-inbraak.htm

CiteerKPN heeft vandaag besloten om uit voorzorg alle email (zogenoemde pop) en webmail van KPN uit de lucht te nemen. Dit betreft 2 miljoen e-mailaansluitingen van KPN, waaronder kpnmail; hetnet en planet. Deze e-maildiensten waren hierdoor tijdelijk niet toegankelijk.

Wij hebben deze voorzorgsmaatregel genomen omdat een lijst met 539 klantnamen met adres, woonplaats, telefoonnummer, gebruikersnamen en wachtwoorden is gepubliceerd op het internet. Wij kunnen niet uitsluiten dat de gegevens van nog meer klanten in handen van derden zijn gevallen. Omdat wij het zekere voor het onzekere wilden nemen, hebben wij de emaildienst van onze klanten tijdelijk uit de lucht genomen.

Op dit moment hebben wij alle e-mailaccounts geactiveerd voor uitgaande mail vanaf de thuiscomputer. Dit betekent dat klanten wel mail kunnen verzenden, maar nog niet kunnen ontvangen.

Wij verwachten dat de volledige functionaliteit van de e-maildiensten spoedig is hersteld.

Om alle risico op misbruik te vermijden, raden wij klanten aan om hun huidige password niet meer te gebruiken – dus ook niet voor andere internetdiensten zoals bijv. Facebook, Marktplaats en internetbankieren.

nog meer mensen last dan ikke? :-X schandalig zeg  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Mijne doet het ook niet meer.  :guns: :guns: :guns:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Ik heb ook KPN, maar ik gebruik de mailbox van hun helemaal niet.
Het rekeningoverzicht van KPN komt daarop binnen en verder niks.
Ik gebruik alleen mijn eigen domeinnamen.

Ik wacht het gewoon eens af.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Toledo

Ik heb nog steeds geen mail, wel vind je een folder van hun op de deurmat voor glasvezel overstap. Ze willen hier in het dorp een glasvezel net gaan aanleggen. Zorg maar eerst dan mijn mail weer binnen komt.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

karz

waar staan die gegevens ?, kan ik eindelijk eens mijn vergeten pwd terugkrijgen van 5 jaar geleden waar die f#ckers nooit op gereageerd hebben :guns:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

BMWhub

sluit me aan bij de gedupeerden
kan op dit moment alleen maar mail verzenden maar niet ontvangen :guns:
stel je voor je bent op een heeeeeeeeeeeeeeeel belangrijke mail aan het wachten.
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Toledo

De mailtjes stromen weer binnen , het werkt weer.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Joker

Ja hij doet het weer. en dat nog wel met het bestaande wachtwoord. dat dus eerst maar eens veranderen
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Toledo op 11 februari, 2012, 14:44:38
Ik heb nog steeds geen mail, wel vind je een folder van hun op de deurmat voor glasvezel overstap. Ze willen hier in het dorp een glasvezel net gaan aanleggen. Zorg maar eerst dan mijn mail weer binnen komt.

Die glasvezelkabel heeft verder niets met KPN te maken, zal wel van Reggefiber zijn en KPN en anderen huren dat bij Reggefiber.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

schijnt helemaal geen lek bij KPN te zijn. Was fake. 
De database van babydump was gehacked.

zie : tweakers
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

slowrider

#10
afwachten is soms geen optie
When all else fails, read the instructions