MFL Goes Achterhoek 2012

Gestart door Busaberke, 02 maart, 2012, 15:48:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Beste MFL-ers,

Road Racing Tonnie heeft ons uitgenodigd om nogmaals de Achterhoek te komen bezoeken.
Tonnie is bereid om dan ook weer een sessie quad rijden, met achteraf een BBQ te organiseren, zoals hij dat ook in 2008 op voortreffelijke wijze gedaan heeft.
Tonnie en Ma Racing zullen ons dan wederom eerst thuis op hun bekende, gastvrije wijze ontvangen met broodjes en soep.
Uiteraard zal er ook nog voldoende tijd gereserveerd worden om Tonnie's historische race collectie te bekijken.

Voor het topic uit 2008 zie:
http://www.motorforumlimburg.nl/forum/index.php/topic,3112.120.html

De exacte kosten zijn deels afhankelijk van het aantal deelnemers. We rekenen op ca. 15 personen, de richtprijzen zijn dan als volgt:
- het quadrijden (2 uur met 3 quads) kost € 20,-- / persoon.
- de BBQ kost € 15,-- / persoon exclusief de drank.

Als datum is de keuze op zaterdag 12 mei gevallen.
We willen hier het liefst niet van afwijken, dit om te voorkomen dat het evenement (net als in 2010) uiteindelijk geen doorgang vindt vanwege te veel verschillende voorkeuren v.w.b. de datum.

Dus reserveer deze datum alvast in je agenda en geef je op in dit topic!

Deelnemers:

BB
De Witte
R-Yen
Crazy J
Mounty
Mrs Mounty
Ms Mounty

Limburg Suzuki
Suzuki Babe
Bianca
Desmo-Devil
Yvil ?
Ms Yvil ?
Diddl
.... ?
.... ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

crazy j

living the life the way it comes

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen


Mounty

Als Angie (17) ook mag quad rijden dan..:
Mounty
Ms.Mounty
Dochter Mounty. :mrgreen:

Ik neem dan aan dat Angie met iemand mee kan in de auto... :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

crazy j

@ mounty

ik ga toch met de waggel dus ze kan meeliften en dan is er nog plaats voor 3 pers indien nodig.
living the life the way it comes

Suzuki-Babe

Wij gaan ook mee!!
Suzuki Limburg en Suzuki Babe.

Onze Suzuki Baby gaat naar opa en oma (indien we met de auto gaan gaat ze misschien mee)
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

Bianca


Yvil

Ik en Ms Yvil zullen waarschijnlijk ook van de partij zijn. We moeten alleen allebei
kijken of we het met het werk geregeld krijgen. Tevens is het de vraag of we dan
met de motor (kunnen) gaan. Anders zouden we graag een plekje bij jou willen
reserveren Crazy J...

We komen hier zeer binnenkort op terug  :thumbsup: Was geweldig in 2008!!

Diddl

jaaaaaaaaaa ik ga ook mee ik zorg dat alles vast zit op mijn suzuki harley hahaha
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Mounty

Citaat van: crazy j op 03 maart, 2012, 15:21:42
@ mounty

ik ga toch met de waggel dus ze kan meeliften en dan is er nog plaats voor 3 pers indien nodig.

oke, bij deze gereserveerd..(had stiekum al op jou gerekend..)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil


Bianca

Citaat van: Yvil op 04 maart, 2012, 17:15:45
Ik en Ms Yvil zullen waarschijnlijk ook van de partij zijn. We moeten alleen allebei
kijken of we het met het werk geregeld krijgen. Tevens is het de vraag of we dan
met de motor (kunnen) gaan
. Anders zouden we graag een plekje bij jou willen
reserveren Crazy J...

We komen hier zeer binnenkort op terug  :thumbsup: Was geweldig in 2008!!

Dat is een goede. Hoe gaat iedereen?

Diddl

Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

SuzukiLimburg

Ik laat het van het weer/de omstandigheden afhangen of ik met de motor of de auto ga.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!