ervaring Vstrom DL1000?

Gestart door m@rtijn, 05 maart, 2012, 13:37:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Een Gs is een fijne brommert, maar niet zaligmakend imo. En zeker niet zo degelijk als BMW je wil laten geloven, helaas. :? Voor veel minder centen worden er betere brommerts gemaakt.

"Er is meer tussen hemel en aarde, Horatio" maar goed dat is mijn mening en die is ook niet zaligmakend ;). Ik krijg alles kaput :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen


@Nippon

Citaat van: m@rtijn op 18 maart, 2012, 20:29:40
nu heel weekend door de Eifel en de Ardennen gecrosst. Ik heb 7 verschillende motors in mijn leven gehad, maar vraag me werkelijk af, wat er nog beter rijdt dan een GS.

1. Je kunt er relaxt mee cruisen
2. Stevig gassen kan ook
3. geweldig mee door de bochten
4. zowel op verhard als onverhard super handelbaar
5. zithouding is lekker, komt fris van de motor, geen gebroken rug
6. je kunt er fluitend honderden kilometers achter elkaar mee rijden...

kan een andere motor dat toppen?


nou,nou.....gaan we nu al naast de schoenen lopen  :roll:

dat oud hok van mij doet dat allemaal ook  :mrgreen:

m@rtijn

#48
Citaat van: @Sambal op 19 maart, 2012, 11:50:31


nou,nou.....gaan we nu al naast de schoenen lopen  :roll:

dat oud hok van mij doet dat allemaal ook  :mrgreen:

In tegendeel...maar ik hoor graag van de anderen waarom hun motor zo bevalt...
FJR, Paneuropeans, RT's...etc..

Ik vind de GS overigens niet de allermooiste motor...En om te poetsen is het een ramp
off-line

Mounty

poetsen....moet je ook poetsen dan ???  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

Oei, dat heb ik vergeten erbij te zetten :twisted:
GS'sen zijn voor te rijden, niet voor te poetsen :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

m@rtijn

Ik kon het niet laten. Mijn vrouw had een (duffe) Deauville...die heb ik verkocht en met dat zakje geld een Vstrom 650 gekocht. Ik ben hem gisteren gaan halen. heeeerlijke fiets...de meeste tests op internet zijn positief over de 650. Mooie balans tussen sportiviteit en comfort. En de 650 is dan het kleinere (zuinigere) broertje van de 1000. Ik heb op de 1000 eerder al proefgereden en vond dat ook egweldige motor. Maar 1:13 verbruik vind ik met 1,80 per liter wel erg veel...

De eerste kilometers met de Vstrom waren succes. We gaan het beleven! Mijn vrouw gaat er vooral op rijden. Ben benieuwd wat zij ervan vindt.
off-line

@Nippon

Citaat van: m@rtijn op 26 maart, 2012, 11:38:03
Ik kon het niet laten. Mijn vrouw had een (duffe) Deauville...die heb ik verkocht en met dat zakje geld een Vstrom 650 gekocht. Ik ben hem gisteren gaan halen. heeeerlijke fiets...de meeste tests op internet zijn positief over de 650. Mooie balans tussen sportiviteit en comfort. En de 650 is dan het kleinere (zuinigere) broertje van de 1000. Ik heb op de 1000 eerder al proefgereden en vond dat ook egweldige motor. Maar 1:13 verbruik vind ik met 1,80 per liter wel erg veel...

De eerste kilometers met de Vstrom waren succes. We gaan het beleven! Mijn vrouw gaat er vooral op rijden. Ben benieuwd wat zij ervan vindt.

:shock:

dus jij koop er een voor de vrouw  :lol:

en zij moet nog kijken of 't haar bevalt  :mrgreen:

DeWitte

mooie brommert :cool:, dat ze um maar heel houdt 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

m@rtijn

precies...ik koop hem, rij proef en zij moet er verder op rijden... ;)

Zo lijkt het me goed verdeeld...ik knip met de vingers en zij haalt bier!! :mrgreen:
off-line

QuattroFrits

Citaat van: m@rtijn op 26 maart, 2012, 15:29:33
precies...ik koop hem, rij proef en zij moet er verder op rijden... ;)

Zo lijkt het me goed verdeeld...ik knip met de vingers en zij haalt bier!! :mrgreen:

Jij drukt op de claxon en zij opent de garagepoort, nog een keer claxoneren en zij sluit hem weer.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: m@rtijn op 26 maart, 2012, 15:29:33
precies...ik koop hem, rij proef en zij moet er verder op rijden... ;)

Zo lijkt het me goed verdeeld...ik knip met de vingers en zij haalt bier!! :mrgreen:

:lol:

meen je dat nou.... :lol: bestaan die vrouwen nog  :shock:

ik dacht dat ik de laatste had  :mrgreen:


DeWitte

jij dronk toch alleen maar thee?

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away