nu heel weekend door de Eifel en de Ardennen gecrosst. Ik heb 7 verschillende motors in mijn leven gehad, maar vraag me werkelijk af, wat er nog beter rijdt dan een GS.1. Je kunt er relaxt mee cruisen2. Stevig gassen kan ook3. geweldig mee door de bochten4. zowel op verhard als onverhard super handelbaar5. zithouding is lekker, komt fris van de motor, geen gebroken rug6. je kunt er fluitend honderden kilometers achter elkaar mee rijden...kan een andere motor dat toppen?
nou,nou.....gaan we nu al naast de schoenen lopen dat oud hok van mij doet dat allemaal ook
Ik kon het niet laten. Mijn vrouw had een (duffe) Deauville...die heb ik verkocht en met dat zakje geld een Vstrom 650 gekocht. Ik ben hem gisteren gaan halen. heeeerlijke fiets...de meeste tests op internet zijn positief over de 650. Mooie balans tussen sportiviteit en comfort. En de 650 is dan het kleinere (zuinigere) broertje van de 1000. Ik heb op de 1000 eerder al proefgereden en vond dat ook egweldige motor. Maar 1:13 verbruik vind ik met 1,80 per liter wel erg veel...De eerste kilometers met de Vstrom waren succes. We gaan het beleven! Mijn vrouw gaat er vooral op rijden. Ben benieuwd wat zij ervan vindt.
precies...ik koop hem, rij proef en zij moet er verder op rijden... Zo lijkt het me goed verdeeld...ik knip met de vingers en zij haalt bier!!