Hoofdmenu

Route des Legendes

Gestart door Bianca, 05 maart, 2012, 15:17:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bianca


Joker

Ik heb ff zitten googelen. en naar de route gekeken. als ik hem omzet op tomtom is het 85km  (de aan en afrijdtijd buiten beschouwing gelaten ) dus goed te doen. alleen heb ik zaterdagmiddag verplichtingen. is zondag een optie ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

R-yen


Bianca

Moet ik eerst navigatie versieren... Maar hoop dat iemand anders zich zou willen opofferen :mrgreen:

R-yen

Ik wil best voorrijden, zondag wordt alleen moeilijk, moet dan in de middag terug zijn. Zaterdag is geen probleem.

Bianca

Ik kan zaterdagmiddag of zondagochtend...


DeWitte

#6
mooie buurt om te raggen :yes6rs:, helaas ben ik dit weekend wss niet van de partij :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Misschien kunnen we iets concreter plannen, zondag moet ik om 14:00 terug zijn, vertrek is flexibel. Zaterdag maakt niet uit.
@Bianca hoe zit jij zondag? Het weerbericht is dan ook iets beter.
@Joker Zondag geen beperkingen?

Joker

Zondag heb ik nog niks op staan. ik heb alleen nog geen 12v aansluiting voor mijn Tomtom
En zonder tomtom verdwaal ik overal ha ha  :oops:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Gassie

ik wacht nog even af misschien rij ik ook mee
hoop dat het beter weer is dan nu in de eifel
KTM SMT 2011

Diddl

is dat echt waar vandaag haha daar heben we zaterdag nog heerlijk gereden
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Bianca

Zondagmorgen is voor mij prima. 9 uur, 10 uur? Wat zou de beste plek zijn om af te spreken dan?

Joker

Tankstation wittem ?  maar wie heeft de route ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Bianca

Citaat van: Joker op 08 maart, 2012, 10:52:51
Tankstation wittem ?  maar wie heeft de route ?

Volgens mij offert R-yen zich op om voor te rijden?

R-yen

Ik zal de route in tomtom laden en voorrijden, maar verdwalen zullen we in die hoek toch niet  ;).
we kunnen ook voor de verandering wat meer in de richting van Bianca vertrekken (mc d geusselt bijv 10:00?)

Veel vroeger wilde ik het niet maken, heb nog wat slaap in te halen...