Hoofdmenu

zaterdag 24 mrt? Toerke

Gestart door DeWitte, 20 maart, 2012, 17:59:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Iemand zaterdag zin/tijd om een toerke te maken? paar uurtjes in de namiddag? Ergens (Ardennen of Eifel) een bakkie of een broodje scoren en dan weer naar huus?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

 :yes6rs:
Citaat van: DeWitte op 20 maart, 2012, 17:59:17
Iemand zaterdag zin/tijd om een toerke te maken? paar uurtjes in de namiddag? Ergens (Ardennen of Eifel) een bakkie of een broodje scoren en dan weer naar huus?

Mounty

hmm...eens kijken of ik mee kan...heb ik wel zin an...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Nou...daar heb ik ook wel zin in. Ik heb dit jaar nog geen meter gereden dus het wordt echt tijd.
Eiffel klinkt goed al zal het daar wellicht loeidruk zijn nu het zonnetje weer schijnt.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

R-yen

Zet eens een tijd neer, kijken of het past...

SuzukiLimburg

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

ja zo rond 13:00uur, een ouwerwets B/D/N rondje La Gileppe, Baraque Michel, Malmedy en dan broodje Doner scoren in Monschau of Roetgen als finale en finish volle gaaz via de autobahn ri Ollanda?  :mrgreen:

vertrekken Wittem of La Planck??

na?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

Citaat van: DeWitte op 21 maart, 2012, 18:11:33
ja zo rond 13:00uur, een ouwerwets B/D/N rondje La Gileppe, Baraque Michel, Malmedy en dan broodje Doner scoren in Monschau of Roetgen als finale en finish volle gaaz via de autobahn ri Ollanda?  :mrgreen:

vertrekken Wittem of La Planck??

na?

La Planck 13:00uur  :cool:

Desmo-devil

zin heb ik zeker, maar zoals jullie begrijpen moet ik ff passen  :(

Diddl

ik pas ook met plezier dat ik pas als het goed is krijg ik zaterdag en zondag mijn dochter weer te zien na een dikke 2 maanden en dat is belangrijker dan rijden voor mij  :yes6rs: :yes6rs:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

uiteraard, veel plezier.

voor de rest weet iedereen "La Planck" te vinden?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

13:00 ga ik zeer waarschijnlijk niet redden. Don't wait for me, have fun :yes6rs:

Busaberke

ALs ik het op tijd haal, kom ik ook!  :cool:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

sta je maar eens vroeger op, luiwammes

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#14
Mogelijk kan/wil ik ook mee. (weet niet of ik het haal, en mogelijk andere verplichtingen)

Ik heb eventueel ook nog een route voor op de navigatie die ik al eens gereden heb (+/-175km binnendoor va planck eindpunt maastricht)
Mochten wij deze willen rijden laat het effe weten dan laad ik hem op de TT

Waar (precies) verzamelen jullie??

Mocht ik er niet zijn, wacht niet!! (als ik het haal ben ik ruim op tijd, als ik het niet haal laat ik dit weten)
God Forgives, I Don't