Hoofdmenu

zaterdag 24 mrt? Toerke

Gestart door DeWitte, 20 maart, 2012, 17:59:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

verzamelen/vertrek La Planck 13:00uur en die route is goed bedoeld, maar hoeft niet Maurice. Die zoals boven beschreven doe ik uit de blote knutsch ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Citaat van: DeWitte op 23 maart, 2012, 10:56:38
verzamelen/vertrek La Planck 13:00uur en die route is goed bedoeld, maar hoeft niet Maurice. Die zoals boven beschreven doe ik uit de blote knutsch ;)
Rijd je zonder helm dan ?
Jammer dat ik niet mee kan.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Bianca

Anders iets later vertrekken?

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca


De Sjeng


Ik ga niet mee, rijdt mijn eigen route. Misschien kom ik jullie nog tegen. Have Fun  :D
God Forgives, I Don't

DeWitte

Al zeg ik het zelf ;),

was vandaag een mooie bochtige/rappe/autoluwe en voedzame route :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Ik heb iig de X11 kunnen uitproberen in de bochten etc....lekker gereden. :worship-cool:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Was inderdaad een lekker tochtje, maar ik heb geconcludeerd dat het toch echt eens tijd wordt voor een andere motor. Dus maar eens langzaam gaan oriƫnteren.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Citaat van: Mounty op 26 maart, 2012, 05:47:42
Ik heb iig de X11 kunnen uitproberen in de bochten etc....lekker gereden. :worship-cool:

En dan nu nog je ondertiteling aanpassen en het komt weer goed.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: QuattroFrits op 26 maart, 2012, 16:31:39
Citaat van: Mounty op 26 maart, 2012, 05:47:42
Ik heb iig de X11 kunnen uitproberen in de bochten etc....lekker gereden. :worship-cool:

En dan nu nog je ondertiteling aanpassen en het komt weer goed.  :yes6rs:

jou ontgaat ook niets...thanks... :shock:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

m@rtijn

Het lijkt me leuk om keertje toertje me te maken.
Jullie kennen elkaar. Puur uit interesse...wat rijden jullie voor motor?

Houden jullie je keurig aan de snelheid of rijden jullie ' sportiever" ?
off-line

DeWitte

wij houden ons altijd en overal keurig aan de snelheid :mrgreen:

Gewoon een keer meegaan. De motoren en de mensen erop zijn heel verschillend en daardoor is het een leuke mix, wellicht bevalt het je wel.............. ;)

toch? Dame en heren?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

m@rtijn

weet ik nog niet wat je rijdt?
off-line

Joker

Citaat van: DeWitte op 26 maart, 2012, 20:53:35
wij houden ons altijd en overal keurig aan de snelheid :mrgreen:

Gewoon een keer meegaan. De motoren en de mensen erop zijn heel verschillend en daardoor is het een leuke mix, wellicht bevalt het je wel.............. ;)

toch? Dame en heren?

:yes6rs: :yes6rs: :yes6rs: :schater: :rofl:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.