Hoofdmenu

Randy's Radian

Gestart door natte-bougie, 07 april, 2012, 16:29:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

natte-bougie

De xenon is blijkvaar niet kapot(gelukkig) er was een kapot kabeltje in een stekker. Toch maar even een relais besteld en een schakelaar zodat het licht niet meteen aangaat met contact. Heb nieuwe knipperlichtjes achter erop. Ik ga toch kijken voor een ronde lamp, dan oogt hij idd wat jonger. Dan nog bougies en bougiedoppen en natuurlijk het rijbewijs. Bem trouwen geslaagd voor het avb:)

Timeeh

Proficiat met je brommer en  je avb. Nu gaat t snel!!

natte-bougie

Zo, xenon doet het ook weer:


Ook nieuwe pinkers achter:


Ook heb ik nog nieuwe bougie's, bougiekabels en bougiedoppen wat er nog opkomen.

:cool:

Joep

Ah een Radian. Zelf ook een gehad, heel even. Was toch niet zo'n gesjlaagde combi met 1,91 toch wat krap. Maar wel een fijne motor. Veel plezier met 'm en succes met je laatste examen.

natte-bougie

Zo nu komt het erop aan, vrijdag om 11:40 moet ik op voor t praktijk examen.
Ben benieuwd!

QuattroFrits

Citaat van: natte-bougie op 27 juni, 2012, 16:57:16
Zo nu komt het erop aan, vrijdag om 11:40 moet ik op voor t praktijk examen.
Ben benieuwd!

Succes en zorg dat je het in één keer haalt.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

natte-bougie

Heb het gehaald! Yes! alleen jammer dat de gemeente gisteren al om 12 uur dicht was, kan ik het maandag pas aanvragen:p

Gassie

KTM SMT 2011

natte-bougie

Dankje! Heb nog een mooi cadeautje gekregen:

Scorpion exo 1000E11 pulse :)

HD4ever

Citaat van: natte-bougie op 30 juni, 2012, 13:35:49
Heb het gehaald! Yes! alleen jammer dat de gemeente gisteren al om 12 uur dicht was, kan ik het maandag pas aanvragen:p

Gefeliciteerd !!  :worship-cool:.... kan me voorstellen dat je met een vers A-tje op zak op hete kolen zit. Je hebt in elk geval nog de hele 'zomer' om te rijden. Enne !!! ..... voorlopig rustig aan hé !!  :yes6rs:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joepie1958

Van harte met je A-tje, ik wil je wel adviseren om de stickers van het visier af te halen :yes6rs:
Op mijn werk in Maastricht komt een brommerrijder die netjes alle stickers nog op het visier heeft, maar na máánden weten we wel dat de helm nieuw geweest is :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Motzippaldy

Proud on the South  

QuattroFrits

Gefeliciteerd en rij voorzichtig.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.