vanaf nu ook Facebook en google+ integratie

Gestart door R-yen, 13 april, 2012, 12:08:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

R-yen

Voor de facebookers onder ons is het nu ook mogelijk om topics te "liken" (zie de rechterkant van deze post  :yes6rs:)
En onderaan de eerste post van een topic is de google+ variant beschikbaar.

QuattroFrits

Citaat van: R-yen op 13 april, 2012, 12:08:01
de google+ variant

En wat houdt dat in of waar kun je dat voor gebruiken ??
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: QuattroFrits op 13 april, 2012, 17:42:36
Citaat van: R-yen op 13 april, 2012, 12:08:01
de google+ variant

En wat houdt dat in of waar kun je dat voor gebruiken ??

Da's de nieuwe Babbelbox van Google. Zoiets als Twitter of Facebook. Je kan ermee 'Tweeten', 'chatten' en ander gezever  :-X
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

HD4ever

Tja, we worden tegenwoordig met wat 'social media' rommel doodgegooid. :(
Ik heb al weken ruzie met Google Talk die iedere 5 minuten op mijn telefoon zich wil aanmelden. Ik heb er niet om gevraagd, maar ik kan Talk ook niet stoppen of verwijderen, dus mijn telefoon maakt de hele dag lawaai dat het aanmelden niet lukt. Klotezooi !  :yes6rs:
Ik wil geen Hyves, Facebook, Twitter, Talk, Whatsapp, en dus ook geen Google+. Zo sociaal ben ik echt niet !!  :schater:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Citaat van: HD4ever op 14 april, 2012, 08:59:54
Ik wil geen Hyves, Facebook, Twitter, Talk, Whatsapp, en dus ook geen Google+. Zo sociaal ben ik echt niet !!  :schater:

En dan ben je niet de enige.  :mrgreen:

Gelukkig kan niemand mij verplichten om ook maar iets van die zooi te gebruiken.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

R-yen

Door topics te liken op Facebook krijgen we wellicht wat meer aanloop vanuit de kennissenkring. Door het gebruik van google+ kunnen we wat hoger geranked worden bij zoekopdrachten in Google. Ter beeldvorming, 80 % van de bezoekers komen via Google binnen en 20% daarvan komt later nog eens terug.

En ja, ook ik deed nooit (aktief) mee met het hele social media, maar nu met onze dochter (en bijbehorende interesse van familie en vrienden) en het gemak waar de social media mee te gebruiken is, vind ik het toch ook wel leuk geworden  :-X.

Gassie

dus je kan dan de eerste post liken en de rest niet meer want bij diverse topics zie ik wel bv filmpjes gepost die ik niet kan liken terwijl helemaal bovenaan de eerste post wel het like symbool staat,hetzelfde met google +

en ik doe ook gewoon mee met de social media hype vind het toch ook wel leuk qua reactie's en contact wat je soms hebt door gewoon foto's te uploaden en te delen.
Ik deel wel alleen met vrienden ben niet zo iemand die alles heeft open staan op Facebook
KTM SMT 2011

R-yen

Citaat van: Gassie op 14 april, 2012, 15:10:27
dus je kan dan de eerste post liken en de rest niet meer want bij diverse topics zie ik wel bv filmpjes gepost die ik niet kan liken terwijl helemaal bovenaan de eerste post wel het like symbool staat,hetzelfde met google +

en ik doe ook gewoon mee met de social media hype vind het toch ook wel leuk qua reactie's en contact wat je soms hebt door gewoon foto's te uploaden en te delen.
Ik deel wel alleen met vrienden ben niet zo iemand die alles heeft open staan op Facebook

Ik heb het nu voor elke post aangezet, maar kan me voorstellen dat dit bij mensen met een lage display resolutie veel plaats in beslag neemt.

Gassie

volgens mij hebben veel mensen toch geen laag resolutie scherm meer of wel
KTM SMT 2011

HD4ever

Citaat van: Gassie op 15 april, 2012, 10:33:49
volgens mij hebben veel mensen toch geen laag resolutie scherm meer of wel

Jawel, wij oldtimers moeten het beeld op een lagere resolutie zetten om de letters nog te kunnen lezen !  :yes6rs:
Nu wordt de helft van mijn scherm ingenomen door die rotzooi !  :puke:
Ook een manier om members weg te jagen  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

R-yen

Citaat van: HD4ever op 15 april, 2012, 13:27:19
Citaat van: Gassie op 15 april, 2012, 10:33:49
volgens mij hebben veel mensen toch geen laag resolutie scherm meer of wel

Jawel, wij oldtimers moeten het beeld op een lagere resolutie zetten om de letters nog te kunnen lezen !  :yes6rs:
Nu wordt de helft van mijn scherm ingenomen door die rotzooi !  :puke:
Ook een manier om members weg te jagen  :mrgreen:

Speciaal voor de oldtimers de rommel weer uitgezet bij elke post. Ik zal eens kijken of ik die niet onderaan een bericht kan tonen, dan kost het niet zoveel plek.

karz

Het is overigens een misvatting dat je sociaal moet zijn voor facebook, het helpt je zelfs aan het minder sociaal zijn. Je hoeft geen gesprekken meer te voeren met mensen om te weten hoe het is, je kan iemand feliciteren met z'n verjaardag (die je niet meer hoeft te onthouden) door een berichtje. Je betrokkenheid kun je tonen door een 'like' op iemands status. Niemand die je meer vraagt 'leef jij ook nog?' dat kunnen ze immers nu gewoon zien.  I.p.v. Een praatje te maken als staat te wachten bij de frituur ofzo kun je lekker facebooken op je smartphone.  Dus anti-sociaal ? Meldt U aan , heb ik ook gedaan  ;)

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Ik ben heel erg sociaal en zit liever in de kroeg te ouwehoeren



:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.