Zondag 22 april, heel vroeg?

Gestart door DeWitte, 20 april, 2012, 11:05:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joker

Citaat van: DeWitte op 21 april, 2012, 09:32:28
Citaat van: Joker op 21 april, 2012, 09:19:55
@ Bianca, trek een warme lange onderbroek en een borstrokje aan :mrgreen:, zal fris zijn +/- 4 tot 6 gr C

Jong jong  wat ben jij toch een ei af en toe  :whipping: Volgens mij word het 25 graden  :lol:

dorpsgek :yes6rs:


:mrgreen:

:rofl: :rofl: :rofl:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

m@rtijn

ik heb vandaag al proefritje gemaakt....door Limburgse Heuvelland.
Inderdaad warm aankleden is goede tip.

Maar beetje regen houdt deze japanners ook niet op...dus Limbo's zeker niet...

36回沖縄県警察白バイ安全運転競技大会

off-line

m@rtijn

laatst vraag: is het een GS 1200 ritje of een Vstrom 650 ritje? ;)
off-line

Bianca

Citaat van: DeWitte op 21 april, 2012, 06:48:24
Citaat van: m@rtijn op 20 april, 2012, 21:35:20
Lijkt me leuk. Ik ga mee.
Bij echt klote weer ook?

leuk dat je mee gaat :cool: maar bij echt klote weer blijf ik thuis.
De verwachting is trouwens dat het tot ongeveer 13uur redelijk droog blijf ;)

@ Bianca, trek een warme lange onderbroek en een borstrokje aan :mrgreen:, zal fris zijn +/- 4 tot 6 gr C

Ik ga helemaal in de thermo kleding en het winter pak met alle voering  :yes6rs:  :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: m@rtijn op 21 april, 2012, 14:41:17
laatst vraag: is het een GS 1200 ritje of een Vstrom 650 ritje? ;)

Als je Bianca kan bijbenen op haar 650 Hawk met je GS 1200, neem ik al mijn pet voor je af :mrgreen:
Dus kies maar zelf  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

m@rtijn

Citaat van: DeWitte op 21 april, 2012, 18:25:07
Citaat van: m@rtijn op 21 april, 2012, 14:41:17
laatst vraag: is het een GS 1200 ritje of een Vstrom 650 ritje? ;)

Als je Bianca kan bijbenen op haar 650 Hawk met je GS 1200, neem ik al mijn pet voor je af :mrgreen:
Dus kies maar zelf  ;)

Is haar achternaam Rossi?  :yes6rs:
off-line

Motzippaldy

Citaat van: m@rtijn op 21 april, 2012, 18:52:36




Is haar achternaam Rossi?  :yes6rs:

Geen Rossi maar Lorenzo  :mrgreen:
Proud on the South  

DeWitte

Wat ik er mee wou zeggen is dat de brommert niet uitmaakt, stuurmanskunst wel degelijk. Tot straks. :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Lekker ritje op zich. Wel kkkkkkkkoud zeg op sommige stukken :yes6rs: (en op de terugweg veel kkkkk*t fietsers :overkill:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Ik vond het met de kou wel meevallen, maar erg vochtig op de weg. Fietsers in overvloed... Je was weer nieuwe vriendjes aan maken zag ik  :twisted:

DeWitte

Ik wou me ff netjes voorstellen :schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Ik vond het ook weer gezelljg.  Met jullie kom ik zelfs zowat van het roken af. Dank u  :mrgreen:
Maar toch ook een woord van dank aan de fietsers, Zij lokten reacties uit waar ik zo van moest lachen dat mijn vizier spontaan besloeg  :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

m@rtijn

Citaat van: DeWitte op 22 april, 2012, 16:45:38
Ik wou me ff netjes voorstellen :schater:

heb ik ff gemist..ik zag je kort in gesprek...dacht dat het een bekende was....maar schijnbaar niet!
off-line

Bianca

De kou viel mee?  :shock: Trilde bijna van de brommert af van de kou!

Voor de rest leuke rit!  :yes6rs:

m@rtijn

ik heb geen kou geleden. maar vond m'n 'debuut' rit erg geslaagd. Met dank aan de navigator van dienst!!
Wellicht volgende keer paar graden warmer en iets minder natte wegen, dan zijn we allemaal tevreden...

Die Joe Bar toch...!!
off-line