Hoofdmenu

Ik zoek zoeken?

Gestart door d'r Blieje, 25 april, 2012, 17:50:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

d'r Blieje

Ik mis de standaard zoekfunctie van het BB...  :cry:
Is dit gesneuveld met de reclame? Of is het al langer weg? Voordat je met google neiwe dingen kunt vinden moet de site eerst opnieuw geindexeerd zijn.
Verder vind ik de standaard zoekopties: Zoeken op onderwerp, tekst of gebruiker reuze handig.  :yes6rs:

Gr,
d'r Blieje
Blieve lache...8)

Timeeh

Volgens mij staat het gewoon rechtsboven aan. Of is dat alleen voor google? :D

d'r Blieje

Citaat van: Timeeh op 25 april, 2012, 20:08:01
Volgens mij staat het gewoon rechtsboven aan. Of is dat alleen voor google? :D

Die zoekt idd alleen in google, je vind dan ook resultaten op internet als je niet expliciet aangeeft site:motorforumlimburg.nl
Blieve lache...8)

DeWitte

linksboven naast index kun je expliciet in MFL zoeken
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

d'r Blieje

Neuj...

Kheb alleen: Index, Help, Profiel, Mijn berichten, Kalender, Leden en Uitloggen?
Kben dan ook geen modje, waarschijnlijk.
Blieve lache...8)

R-yen

En nu? Ik vond de google search net beter werken dan de smf search, maar inderdaad, de indexering loopt altijd iets achter.

QuattroFrits

Bij mij staat "zoek" tussen "help" en "Profiel", voorheen weet ik niet of het er ook stond.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

R-yen

Citaat van: QuattroFrits op 26 april, 2012, 16:21:54
Bij mij staat "zoek" tussen "help" en "Profiel", voorheen weet ik niet of het er ook stond.

Niet ook onder de banner rechtsbovenin? Ik heb nu uitgebreid zoeken ook voor alle leden aangezet, dat zal die naast help zijn.

QuattroFrits

Citaat van: R-yen op 26 april, 2012, 16:45:19
Citaat van: QuattroFrits op 26 april, 2012, 16:21:54
Bij mij staat "zoek" tussen "help" en "Profiel", voorheen weet ik niet of het er ook stond.

Niet ook onder de banner rechtsbovenin? Ik heb nu uitgebreid zoeken ook voor alle leden aangezet, dat zal die naast help zijn.

Ik heb even gekeken, het staat inderdaad ook rechtsboven.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

d'r Blieje

Citaat van: QuattroFrits op 26 april, 2012, 16:21:54
Bij mij staat "zoek" tussen "help" en "Profiel", voorheen weet ik niet of het er ook stond.

Staat nu tussen help en profiel, ich bin wir d'r Blieje  :yes6rs:
Blieve lache...8)