(cross-) motor voor kids?

Gestart door DeWitte, 04 mei, 2012, 19:05:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Mijn dochter van bijna 13 wil eens uittesten of ze (voordat Pa weer een impulse aankoop doet :mrgreen:) wel wat "aan" het motorrijden vindt. Iemand nog zo'n kiddo hok staan waar ze eens op kan testen (in een wei of op een parking) of haar hart net zo groot is als haar mond?  :lol: (ja heeft ze van haar moeder uiteraard :mrgreen:)

Alle tips trouwens van hoe het aan te pakken welkom, een pak en helm heeft ze al.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

m@rtijn

ik rij zelf een GS...maar ken wel mensen met een KTM 990...dat zou moeten lukken... ;)
off-line

R-yen

Had ik volgens mij een tijd terug al aangeboden, maar ik heb nog een midibike in de garage staan. Heb ik nog niet horen lopen, maar met wat mengsmering zou die het moeten doen. Lenen is gratis  ;).

R-yen

Citaat van: m@rtijn op 04 mei, 2012, 19:44:11
ik rij zelf een GS...maar ken wel mensen met een KTM 990...dat zou moeten lukken... ;)

Ik zal maar even happen  :mrgreen:.

De ktm is inderdaad meer de speelgoedfiets van de twee. Fun  :twisted: beats boring  :yawn: every time!!!

DeWitte

Citaat van: R-yen op 04 mei, 2012, 19:49:10
Had ik volgens mij een tijd terug al aangeboden, maar ik heb nog een midibike in de garage staan. Heb ik nog niet horen lopen, maar met wat mengsmering zou die het moeten doen. Lenen is gratis  ;).

wist niet dat je dat ding nog had, kom er graag eens op terug voor haar 1e testritje :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Ze kan eens testen op de zundapp  :mrgreen: mat pap achterop