Ik zou er eerlijk gezegd niet aan beginnen. Toen ik nog met de Bandit reed haalde ik die carburateurs wekelijks uit elkaar, altijd bezig altijd aan het testen. Was leuk en leerzaam maar ik zou het niet nog eens doen... hooguit als het een 500 cc twee-takt betreft

Probleem is, met een hoofdsproeier ben je er nog niet, dat is het begin, wil je het goed doen moet je ook nog met de gasnaalden aan de haal en voordat je alles in orde hebt ben je de zin al lang verloren

Mocht je er toch voor gaan, dan reken rond een maatje sproeier van 130 of 135, het is een 450 toch? Het is dan wel aan te raden om wat betere filters te halen, in ieder geval iets waar wat je olie op moet doen, dat filtert tenminste.
Ik zou nog een keer die carburateurs helemaal uit elkaar halen, eventuele O-ringen vervangen, alle kanalen goed doorspuiten, vlotters afstellen, terug inbouwen, originele luchtfilterbehuizing met een nieuw origineel filter als er geen K&N vervangingsfilter te krijgen is. Controleren of de tank roestvrij is, eventueel een extra benzinefilter er tussen. Dan heb je er de komende jaren geen problemem meer mee.