lekke voorvork en motor uitval

Gestart door De Sjeng, 07 mei, 2012, 14:45:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Als hij met de sportfilters wel loopt en met de originele filter niet, dan is er waarschijnlijk toch iets niet goed met de benzinetoevoer in de carburateur.
Weer even omzetten en nog eens proberen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Benzine toevoer heeft toch niks met een luchtfilter te maken :? Hoeveel carburateurs heb je? Zijn dat er meer dan 1, dan valt niet zomaar de hele motor uit omdat er iets vervuild is, tenzij dit de benzinetoevoer van het geheel is. Controleer even of er geen slang geknikt zit, dit kan best gebeuren als je de tank monteert zonder dat je het ziet.

Dit klinkt meer als een ontstekingsprobleem. Kijk eens of je bougies vonken en controleer je accu en je bobine(s) etc.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Joker

Em zou het niet kunnen ijn dat de tank vacuum zuigt ?  dan houd hij er oom na een paat minuten mee op.  je zou dan een sissend geluid moeten horen als je de tankdop opent
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

De Sjeng

#33
Gisteren Motor weer eens nagekeken en hij liep, ik denk effe een proefritje maken.
De berg op geblazen richting Cadier en keer. Begint hij weer te sputteren,
Lichtelijk in paniek, dus ik draai weer terug. (is minder ver lopen)
Berg af stribbelt hij tegen en valt uiteindelijk uit.
Nu echt de schijt ervan dus ik besluit de ANWB te bellen.(terwijl ik op loopafstand van mijn huis sta  :-X ) Terwijl ik wacht kijk ik effe nog alles na (zou toch 40min duren)
Luchtfilter eraf, bogies nagekeken enz.. Na 1u en 20min komt de ANWB. Ik leg hem alles uit. Hij bukt zich en steekt het vacuumslangetje terug op de kraan  :oops: en hij loopt  :oops:
Blijkbaar door het "terug schieten" blaast hij elke keer het slangetje eraf. Hopelijk was het dit nu....
God Forgives, I Don't

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

De Sjeng

#35
Citaat van: karz op 21 mei, 2012, 17:44:10
lekken of zweten ?

zweet......
God Forgives, I Don't