Leuk voor weekendje weg, motoraanhanger

Gestart door De Sjeng, 13 mei, 2012, 19:55:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 11 maart, 2013, 17:32:03
ik zet de Husky er gewoon vóór :shock:

En dat is dierenbeulerij, moest de doodstraf op staan, alleen op het idee al.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Lees de wet er maar even op na Frits, er zijn 5 soorten honden die wél een slee mogen trekken, en de Husky is er daar één van, de overigen mogen het idd. niet maar uitzonderingen bevestigen de regel :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joepie1958

Even terug on-topic:  Heel slim van de Sjeng om zo'n aanhanger te kopen, kan hij achter zijn HD lekker het aanhangertje met z'n off-road zetten, lekker naar Spanje en dan daar van de weg af en de paden op :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 11 maart, 2013, 21:21:32
er zijn 5 soorten honden die wél een slee mogen trekken,

Om netjes on-topic te blijven, we hadden het over een aanhangwagen Joepie,  :yes6rs: en de wet daarover ken ik nog niet.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

thedutchrockstar

Is geen wet over, misschien wel als we de aanhang wagen als slee gaan gebruiken... ruik ik hier interessante jurisprudentie?
2 wheel madness

HD4ever

Citaat van: thedutchrockstar op 12 maart, 2013, 19:11:20
Is geen wet over, misschien wel als we de aanhang wagen als slee gaan gebruiken... ruik ik hier interessante jurisprudentie?

Artikel I

Van het verbod, bedoeld in artikel 36, eerste lid van de gezondheids- en welzijnswet voor dieren wordt vrijstelling verleend voor zover het betreft het gebruik van honden als trekkracht, bedoeld in artikel 36, tweede lid, onder d. in verband met de uitoefening van de sledehondensport, mits bij de honden geen pijn of letsel wordt veroorzaakt en de gezondheid of het welzijn van de honden niet wordt benadeeld.

Het eerste lid is slechts van toepassing op gebruik van honden behorend tot de volgende rassen:

* Alaskan Malamute
* Eskimohond
* Groenlandse hond
* Samojeed
* Siberian Husky

[on topic mode AAN]

Tja, een aanhanger achter de motor is wel handig. Kan de BBQ, electrisch kacheltje, verlengkabeltjes, radio, TV en de magnetron ook mee. Kamperen noemen ze dat dan!  :-X

:mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

#21
Citaat van: HD4ever op 12 maart, 2013, 21:31:34
Tja, een aanhanger achter de motor is wel handig. Kan de BBQ, electrisch kacheltje, verlengkabeltjes, radio, TV en de magnetron ook mee. Kamperen noemen ze dat dan!  :-X

:mrgreen:

Je bent de champagne koeler vergeten  :rofl:
God Forgives, I Don't

Joepie1958

fout,fout,fout :-X
Allemaal foute aannames, hij rijdt een HD. dus die aanhanger is nodig om gereedschap en reserveonderdelen mee te nemen :worship-cool: (ik zou voor de zekerheid ook die reservemotor meenemen) :lol: :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.