Hoofdmenu

Pinkpop

Gestart door Joker, 18 mei, 2012, 13:00:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gassie

doe weurs oud  :-X
Citaat van: DeWitte op 25 mei, 2012, 06:36:43
Geen Pinkpop voor moi (het feit dat je moet lopen en in de rij moet staan voor pislauw bier uit een billige plastieke beker voor een topprijs reegt me op) ik ga liever volgende week naar "wir sind spitze" , hier om de hoek. Nog iemand trouwens?
KTM SMT 2011

Joker

Citaat van: DeWitte op 25 mei, 2012, 06:36:43
Geen Pinkpop voor moi (het feit dat je moet lopen en in de rij moet staan voor pislauw bier uit een billige plastieke beker voor een topprijs reegt me op) ik ga liever volgende week naar "wir sind spitze" , hier om de hoek. Nog iemand trouwens?

Ik drink alle bier....Koud . pislauw en desnoods ook nog warm .
En ik heb nog nooit ergens in de rij gestaan voor een bier. want ik stuur het de vrouw altijd halen  :schater:    En wir sind spitze  ? .......... Wir sind dabei.  ( en dan mit drei vrouwlu hoef ieg jaar nit mie tse loofe  :thumbsup: )
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Joepie1958

Ik zag pas op marktplaats zo'n ouderwetse draagstoel, is dat niks voor jou, kunnen ze je als een pasja ronddragen :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joker

Citaat van: Joepie1958 op 25 mei, 2012, 19:38:17
Ik zag pas op marktplaats zo'n ouderwetse draagstoel, is dat niks voor jou, kunnen ze je als een pasja ronddragen :mrgreen:

Heb je misschien de link voor me ?  ik kon hem niet vinden  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Joepie1958

Blijkt al verkocht te zijn, naar verluidt aan iemand uit Eijs :-X
Veel plezier op PP, helaas wel wat warmer dan ik voorspeld had :D
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joker

Citaat van: Joepie1958 op 27 mei, 2012, 20:31:07
Blijkt al verkocht te zijn, naar verluidt aan iemand uit Eijs :-X
Veel plezier op PP, helaas wel wat warmer dan ik voorspeld had :D
Dat heb ik weer  :lol:En bedankt. morgenvroeg om 10 uur zijn we al onderweg.
Oh ja. wil je voor volgende week zondag ook nog goed weer voorspellen aub  :worship-cool:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Joker

Citaat van: DeWitte op 25 mei, 2012, 06:36:43
Geen Pinkpop voor moi (het feit dat je moet lopen en in de rij moet staan voor pislauw bier uit een billige plastieke beker voor een topprijs reegt me op) ik ga liever volgende week naar "wir sind spitze" , hier om de hoek. Nog iemand trouwens?
Waar was je gisteravond ? was gezellig.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.