Grillhutte Schneiders Beuren (eifel/moezel)

Gestart door De Sjeng, 29 mei, 2012, 11:16:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

God Forgives, I Don't

HD4ever

Leuk verslag en mooie foto's !! :yes6rs: Geen wonder dat je niet naar de SR bent geweest.  :schater:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Busaberke

Leuke reportage Sjeng  :thumbsup:

Heb je toevallig nog een digitale versie van de gereden route ?
Ik heb in het najaar weer een weekendje Moezel in de agenda staan.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

De Sjeng

De rust die je hervonden hebt na zo'n 4daagjes rijden ben je meteen weer kwijt als je weer in de regio bent. Weer tientallen wielrennertjes die je in de weg rijden, en voor geen miljaar schuiven, 45km auto'tjes waar je niet langs geraakt. En ook werd nog eens de weg verspert bij een of ander weidefeest waar ze bus bejaarden overhielpen, die er nog niet uitwaren of ze nu wel of niet, of toch wel zouden oversteken. Ondertussen sta je te bakken in de zon, en mag je er ook nog eens niets van zeggen.  :-X
God Forgives, I Don't

De Sjeng


Oww ja nog even 2 tips

-speel niet met je navigatie tijdens een stop van je zorgvuldig uitgezette route

-ga er niet meteen vanuit ondanks wat je navigatie aangeeft, je op de juiste uitgezette route zit.

Zo kwam ik er na een uur achter dat ik de dorpjes(namen) niet meer herkende die wij passerden. En ik dus giganties de verkeerde kant op reed. Nu is dit niet erg, vrijwel alle wegen in de regio zijn mooi. Maar nu werd mijn route wel in een keer 2uur langer.  :oops:
God Forgives, I Don't

m@rtijn

geweldig verslag. Erg leuk. Mooie foto's.
Ik ben twee weken geleden ook in die regio geweest. prachtig.
Het gebied rond de rursee/monschau/simmerath is erg druk...deze regio is rustiger en de wegen daar zijn uitstekend.

Ik ga er snel weer naar toe en als je een mooie route hebt voor navigatie hou ik me aanbevolen...stuur maar PM.

off-line

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.