Hoofdmenu

Gargellen

Gestart door Joker, 02 juni, 2012, 15:09:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joker

De Blade is inderdaad voor de deur van de garage ter aarde gegaan. En ja. de spullen kunnen ook onder weg verdwenen zijn. we gadden natuurlijk detail foto's kunnen maken. maar ook dan was de schuldige
niet meer te achterhalen zijn.  maar ik vind het wel een naar idee.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

karz

Voordat mijn GS ooit de pannewagen opging , had ik flink wat foto's gemaakt, ook toen ie erop stond.

Ik kreeg hem uiteindelijk terug met een gebroken zijstandaard (zo hard was ie vast gesjord in de vrachtwagen, de spanband stond 3 cm in het zadel).
En een voetsteun met houder en al afgebroken en foetsie (dus zeker 1x hard omgevallen)..

Je kan dit dan bij de ANWB claimen, doen ze niet heel moeilijk over. Die weten ook hoe het gaat..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joker

verdammt noch mal  :(
Kom ik vandaag thuis vind ik op de keukentafel 3 brieven uit Oostenrijk.
2 van Bezirkshaubtmannschaft Begrenz en 1 van Bezirkshaubtmannschaft Prudenz
Aleen de naam al he  :schater: of ik even wil aftikken. omdat ik de hochstgeschwindigkei uberschrtten heb.  en wel op 4 - 6 en 8 juni.  :oops:    De schade valt gelukkig mee . 2x50 € en 1x35 €
dus ik denk dat ik ze maar braaf ga betalen.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 06 augustus, 2012, 19:48:56
verdammt noch mal  :(
Kom ik vandaag thuis vind ik op de keukentafel 3 brieven uit Oostenrijk.
2 van Bezirkshaubtmannschaft Begrenz en 1 van Bezirkshaubtmannschaft Prudenz
Aleen de naam al he  :schater: of ik even wil aftikken. omdat ik de hochstgeschwindigkei uberschrtten heb.  en wel op 4 - 6 en 8 juni.  :oops:    De schade valt gelukkig mee . 2x50 € en 1x35 €
dus ik denk dat ik ze maar braaf ga betalen.

Hiermee steun je dan wel "Die Mannschaft" , wie dat dan ook mag zijn.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Wegpiraat! Ik dacht dat jij je wilde haren ondertussen wel verloren had... :lol:
Hoeveel te hard was dat voor 50 Euro?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

ik zou helemaal niks betalen en ook nergens op reageren (zelfs aangetekende brieven kun je gewoon weigeren :yes6rs:) (of ze moeten je staande houden) Klote hitlers :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

 Het waren mijn eerste prenten dit jaar dus dat valt mee.
Ik heb wel eens een jaar gehad dat ik langzaam aan een krantenwijkje moest gaan denken
om de boel te bekostigen    :roll:
En ja een vos verliest wel zijn haren maar .............   :lol:
Ik vond het nog schappelijke prijzen. de 2 prenten van 50 waren voor 14 en 21 km te hard in een 60 km zone de prent van 35 was vooe 11 km te hard ook in 50 km zone.
Als het hier bij blijft knijp ik in mijn handen. buiten de bebouwde kom is het er namelijk harder aan toe gegaan. 
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.