Even voorstellen....acid

Gestart door acid, 11 juni, 2012, 20:36:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

acid

Hallo allemoal tsezame,

ik ben acid (heeft met muziekstijl te maken, niet met LSD...) en kom uit Vaals, woon echter in de grote stad....Kerkrade. Ik heb nog geen motorrijbewijs en derhalve ook nog geen motor. Na de zomervakantie begin ik met lessen en hoop gauw het plezier van motorrijden te ervaren.

Verder ben ik getrouwd, heb twee bloedmooie dochtertjes (6 en 2) en werk op Chemelot in Geleen (of is dat nou Sittard of Sittard-Geleen ofwat?)

Hobbies: Voetbal (kijken bij Roda), muziek maken (drummen en dus dat acid-gedoe) en binnenkort motorkratzen.

ik ben van plan om de motor te gaan gebruiken voor dagelijks woon-werkverkeer en toerritten met de rest van de collega's. Ben op zoek naar een Transalp voor ongeveer een eurootje of 2000 als beginnersmotor. Tips en aanbevelingen zijn naturrlijk altijd welkom.

Mochten jullie nog vragen hebben..ik zie ze tegemoet en beantwoord ze graag.

Adieë wa en de jruss...
...Wie later remt, is langer snel...

DeWitte

aha een "anfanger" :mrgreen:

Vaders met dochters hebben we er hier al veel van :-X


Welkom @ MFL :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Desmo-devil

Welkom @ MFL, plaatsgenoot.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Yvil


d'r Blieje

Welkom.
TransAlp is een perfecte beginners brommert! :yes6rs:
Blieve lache...8)

QuattroFrits

Citaat van: acid op 11 juni, 2012, 20:36:47
werk op Chemelot in Geleen

Welkom hier op ons gezellige forum.

Waar op Chemelot, DSM, Sabic, Air Liquid, Lanxes of noem maar op ??
Ik zelf woon bijna op Olefins 4 (Nak 4).
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

welkom op 't forum.
Chemelot ligt dus in Borneo (Born en omstreken) want Sittard en Geleen zullen wel nooit een gezamelijke naam kunnen bedenken dus is Borneo het beste alternatief.
Waar ga je lessen, ik heb hier nog een paar kandidaten die ook wel willen maar ze weten nog niet bij wie.
Sjun jrusse noa Kirchrao en Vols
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Suzuki-Babe

or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

m@rtijn

welkom. Ik heb op vakantie ooit een transalp gehuurd en vond het een heerlijke motor. Dus prima keus.
Super handelbaar, lekkere koppel. ik heb er destijds door de bergen van Oostenrijk mee gescheurd en dat viel zeker niet tegen.

Collega heeft ook een Transalp en die haalt alles uit z'n 50 pk.

Veel plezier met lessen
off-line

HD4ever

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

acid

Ik denk dat ik ga lessen bij Freebird in Heerlen. De instructeur rijdt zelf op zijn motor met je mee en je krijgt één op één les...Dat vind ik wel prettig. Én je hebt altijd dezelfde instructeur. De ellende van rijlessen als dienstplichtig militair vergeet ik nooit meer....Die zei dat, de ander zei dit...

Wat Chemelot betreft werk ik zo'n beetje overal. Zit er bij de brandweer.

Heeft er trouwens iemand ervaring met de Vanucci HiRider of de Büse Paso Evo?

Jruss,

acid
...Wie later remt, is langer snel...