Even voorstellen....acid

Gestart door acid, 11 juni, 2012, 20:36:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

motorkleding maak je net zo duur als dat je zelf wilt, eigen (goedkopere) merken van diverse shops (cycle shop/ Louis of bij zelfs Heuts) voldoen ook vaak. Deze zijn ook met 2 jaar garantie vaak tegen soms wel de helft van de door jou genoemde te verkrijgen.
Ik heb de ervaring dat je wellicht ietwat meer comfort hebt bij duurdere merken, maar wbt waterdichtheid of slijtage de goedkopere net zo goed of zelfs beter zijn.  ;)

wbt rijscholen kan ik ook http://www.thewissen.nl/ uit Bocholtz aanbevelen (geleid door van 1 van onze sponsoren www.that.nl:yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Suzuki-Babe

Zelf heb ik rijles gehad bij Van Ossefoort. Super fijne instructeur en altijd dezelfde.
Ook had ik met maximaal 1 andere persoon les.

Van te voren rijles gehad bij Theo uit de omgeving van heerlen. Daar werd ik een beetje aan een lijntje gehouden met op examen gaan.
Overgestapt naar van Ossefoort om te kijken of ik echt zo slecht aan het motorrijden was en daar mocht ik binnen 4 lessen op examen (heb uiteindelijk 6 lessen gehad bij Van Ossefoort en in 1 keer geslaagd)
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

acid

Hee, dankjewel voor de tip! Ik zal het zeker in de gaten houden. Als ik het aan't-lijntje-worden-gehoudengevoel krijg, dan weet ik er wat er aan de hand is...
...Wie later remt, is langer snel...

QuattroFrits

Citaat van: acid op 12 juni, 2012, 23:11:49
Zit er bij de brandweer.

Leuk om te weten voor bij onze zomerbarbeque.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: acid op 12 juni, 2012, 23:11:49

Heeft er trouwens iemand ervaring met de Vanucci HiRider of de Büse Paso Evo?

Jruss,

acid

Rij zelf in de "Büse Locarno". Zeer goed spul. Ben er erg tevreden mee.  :worship-cool:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Gassie

Hee welkom hier
ik heb les gehad van frans bisschops ook een goede leraar.
heb zelf een pak van Revit duur maar zit ook heerlijk.
ben het natuurlijk niet helemaal eens met de witte heb zelf ook zo'n goedkoop pak van heuts en vind het helemaal niks ventilatie is ver te zoeken daar en zweet me steeds kapot als ik dat aanheb.
weet niet je maat maar heb hier nog een revit leren broek liggen maat 50(is me nu te groot ) kun je hebben voor 75 euro word nu nog verkocht voor boven de 200 euro
KTM SMT 2011

crazy j

hey accid,

een echte koempel :D vind ik leuk haha. ga zelf ook altijd naar roda.

Ben momenteel bezig met motorrijlessen bij theeuwissen in bochtoltz.
perfecte rijschool ( mijn mening) rij instructeur rijd ook met motor achter je aan ook altijd zelfde instructeur.


grtz Crazy
living the life the way it comes

DeWitte

Citaat van: Gassie op 13 juni, 2012, 17:36:29
zweet me steeds kapot als ik dat aanheb.

sterker nog, ik zweet nog als jij dat aan hebt :mrgreen:

(met die rijstijl :schater:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

acid

Hee Gassie,

bedankt voor je aanbod. Hoe het er nu naar uitziet ga ik voor een textieljas en -broek. Ik zal zeker nadenken over je leren broek!
...Wie later remt, is langer snel...

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Desmo-devil

Ik heb ook een jas van Heuts gekocht, en ik kan niet zeggen dat die slechter is dan de veel duurdere jassen die ik in het verleden heb gekocht. Pasvorm is goed, absoluut water en wind dicht en ik heb 4 ventilatie ritsen, maar bij 25+ graden zweet je uit iedere motorjas en dan kies ik voor leer.  Bescherming is ook goed kan ik nu uit ervaring vertellen.
Een klein schaafplekje zicht baar op de jas , na mijn recente crash.  Dus wat mij betreft prima jas.

m@rtijn

en als je start en nog niet al teveel geld uit wil geven aan een motorpak, kijk eens op Marktplaats. Daar staan eindeloos veel motorpakken. Van alle merken.
Zo heb ik zelf recent een prachtige Re'vit pak gekocht voor 40 euro.  :thumbsup:
en voor m'n vrouw een compleet Airflow Richa pak voor 100 euro.

off-line

natte-bougie