Nieuwe motoren!!!!:D

Gestart door betay, 22 juli, 2012, 21:24:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

betay

Ja hoor, na lang zeuren en kwijlen in boekjes met mooie foto's en enkele proefritten en pogingen om de oude motor te verkopen, zijn we er in geslaagd om voor ons allebei zeer fijne motoren te regelen. Zowel voor mn vriendin als voor mijzelf.




Hier kwamen we het zwart rode broertje van de nieuwe motor van mn vriendin tegen.



De Gladius is dus de nieuwe motor van mn vriendin.



En dit is mijn nieuwe 'ros'.






Please do rate :mrgreen:

Timeeh

Mooie motoren!
Mijn Misses is ook geinteresseerd in een Gladius. Veel plezier ermee!

Joker

 Inderdaad mooie en vooral betrouwbare fietsen. Proficiat
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Zeer mooi, vooral die gladjanus.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

Mooi die Naked honda 700 is een v2 he of een v4
KTM SMT 2011

SuzukiLimburg

Met dank aan Betay gaat het weer een stuk beter met de economie in Nederland!  :mrgreen:
Mooie motoren, wees er zuinig op... en niet teveel poetsen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

natte-bougie

Mooie dingen! heb ik jou niet een keer bij Marcel Calls gezien?

gr

@Nippon

mooi spul  :worship-cool:

ben toch benieuwd vanwaar je keus voor die Honda da's toch de NC 700 die nieuwe toch !

betay

Hi,

@ natte bougie       het kan idd dat je me bij marcel hebt gezien. Is mn instructeur geweest en zo een goede dak nog af en toe cobtact opneem.

@  @sambal.          vanwaar de vraag? Minder goede ervaring? Ik vond de motor een lekker rustig maar aangenaam karakter hebben. Heerlijk om te touren. Daarnaast vind ik die kofferbak een uitkomst. Zeker voor mijn werk:D

@Nippon

nee hoor,

als ik 't zo lees rijden jullie toch veel samen of mag je alleen maar samen  :mrgreen:
en dan 2 totaal verschillende brommers tis zoiets als een Jack Russel en Sint-Bernard samen uitlaten  :lol:

nogmaals tis geen kritiek  ;)

karz

2 totaal verschillende brommers ?   voor wat rond te touren ? ?
Is toch prima zo ?  :?

Als nou ene een cruiser was en de andere een spartaanse racer..   

Die gladius heeft het sv blok, dat komt ook wel van de plek..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Michaelet

De Simonini en Monster motoren van FB hebben beiden dit probleem.
Als je een nieuwe riem oplegt en spant, is het belangrijk dat je na een half uur de riem nog eens bij opspant. De riem moet goed opgespannen worden , maar ook niet te strak. als je met duim en middelvinger de riem neemt mag hij niet meer dan 45° gedraaid kunnen worden.

Maar ook is het merk van de riem blijkbaar belangrijk. Standaard is dit Contitech.
Op mijn monster had ik in het begin ook dit probleem, na 15 uren nieuwe riem. Toen ik een riem van Optibelt gebruikte, ging ze 50 uur mee. 
Op het Duits paramotorforum is hierover een topic die wel interessant is.

Groeten.
Stefan