Hoofdmenu

sauerland

Gestart door @Nippon, 07 augustus, 2012, 07:48:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon

Zo...tentje, slaapzak,survivalvoer,brandertje, stoeltje en op naar sauerland
tuffen tussen de s(t)aumeren  ;)

:mrgreen:

DeWitte

alleen of weer met de madam achterop? :mrgreen:

Veel plezier iig ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Veel plezier en niet vergeten te gaan eten bij http://www.zuendstoff-edersee.de/  :yes6rs: :mrgreen:

grtz HD4ever.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joker

Veel plezier en goed weer.  oh ja rustig aan in de bebouwde kom  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 07 augustus, 2012, 21:45:53
oh ja rustig aan in de bebouwde kom  :)

Zoals de waard is ...............................  :mrgreen:

Veel plezier Sambal.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

#5
hier een kort verslag  :roll: gezien het Sauerland nogal klein is  :mrgreen:
in 3 dagen wel gezien  :-X



Han Wag was er ook  :lol:



m'n eerste stop   :yes6rs: was al bijna daar  :roll:




voor de mensen die alleen Bikerbetten doen  :oops:  is dit wel schrikken  :rofl:



stop je bij de Diemelsee krijg je dit te zien  :lol:
een bijeenkomst Stichting MFL en raad eens wie bij het kanon staat, iemand met tieten  :mrgreen:



best mooi daar  :worship-cool: zo door de week weinig verkeer  :yes6rs:



de wasplaats voor mannen   :schater:
maar ik nam de verwarmde douches met muntjes en de WC's met papier  :mrgreen:



zo rond de klok van 12.00 bij de Eder stausee moeten ze allemaal weer een schnitzel  :mrgreen:



je komt ze regelmatig tegen ook van 15%  :yes6rs:

HD4ever

Mooi verslag !! :thumbsup: :thumbsup:  Eindelijk weer eens foto's van echte bikers die hun brommer naast hun tentje parkeren  :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:
Komende maand ben ik ook weer 2 weekenden in het 'zure' land karren.  :yes6rs: Maar eerst nog een paar nachtjes slapen, en dan gaat mijn tentje en kookgerei ook weer op de brommer voor een tripje van een paar duizend kilometer.  :headbang:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joker

Mooi verslag. Dank. even een vraagje. op foto 2 zie ik nog al wat bagage, wat sleep je allemaal mee behalve wat kleding een tentje en een slaapmatje ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

De Sjeng

Citaat van: HD4ever op 10 augustus, 2012, 17:20:36
Eindelijk weer eens foto's van echte bikers die hun brommer naast hun tentje parkeren

Binnenkort ga ik weer eens "old skool" met het tentje kamperen. Ditmaal richting luxemburg. Blijft toch het leukste.
God Forgives, I Don't

DeWitte

Citaat van: De Sjeng op 11 augustus, 2012, 02:07:25
Citaat van: HD4ever op 10 augustus, 2012, 17:20:36
Eindelijk weer eens foto's van echte bikers die hun brommer naast hun tentje parkeren

Binnenkort ga ik weer eens "old skool" met het tentje kamperen. Ditmaal richting luxemburg. Blijft toch het leukste.

Not my cup of tea dat gesjravel in zo'n koud en vochtig klote tentje. Net zoals dat gehannes om een blik soep te warmen op een pitje :-X  Vroegah moest ut omdat je geen centen had om in een hotel oid te slapen, nu misplaatst sentiment imo  :yes6rs: zeker in deze contreien waar je al voor een paar tientjes onder een lekker dik dekbed incl ontbijt met verse broodjes kan slapen :yawn:

Maar laat je vooral van mij niet weerhouden allemaal, have fun bij jullie survivaltocht, ook al betwijfel ik dat zeer :schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

#10
Citaat van: Joker op 10 augustus, 2012, 20:28:45
Mooi verslag. Dank. even een vraagje. op foto 2 zie ik nog al wat bagage, wat sleep je allemaal mee behalve wat kleding een tentje en een slaapmatje ?

tis een beetje vertekend beeld  ;)
op de tank ligt m'n -10* slaapzak  :oops: kleiner kan ik 'm niet comprimeren   :mrgreen:
de gele saelbag zit de tent, andere kant de oversize campingstoel (ik wil wel goed zitten ) Camping is prima, maar ik wil wel droog poepen en bij de tent goed zitten (geen yoga toestanden) :lol:
de tas achterop is voor meer dan 50% gevult met een self inflating slaapmat bij deze dikte (8/10cm) kan ik 'm niet kleiner oprollen  :roll: dus veel lucht wat ik meesleep en geen gewicht
voor de rest een kleine benzinebrander/pan
bier neem ik niet mee  ;) kun je daar kopen 1/2 Ltr Warsteiner voor 90 € cent als ik daar 3 van drink zie ik  Elvis Presley lopen  ???

@Hub, vreemd zo'n replay van iemand die een KTM Adventure bolt (de meest functionele offroad-reisenduro ter wereld)  :roll:
ik dacht dat jullie graag je brommer uit de modder willen trekken en door koeienstront rijden  :mrgreen:
dus je bent 't niet, maar wilt er wel zo uitzien :mrgreen: nix mis mee hoor  ;)
ik zie er niet zo uit,maar ik doe 't wel  :-X ook nix mee :mrgreen:
en met centen heeft 't nix te maken :roll: ik hou elke maand nog geld over   :yes6rs:
maar goed ik heb de tropenjaren achter me :oops: het huis is nog maar tientjeswerk, kids de deur uit de vrouw wilt geen nieuwe tiet of botox  :mrgreen:
een bikerhotel nix mis mee, doe ik ook wel eens  :yes6rs:
na een week afzien met zo'n tentje  :worship-cool: waardeer je meer hoe goed of te goed je 't thuis hebt  ;)

HD4ever

Citaat van: DeWitte op 11 augustus, 2012, 06:03:10
Vroegah moest ut omdat je geen centen had om in een hotel oid te slapen, nu misplaatst sentiment imo  :yes6rs:

Vroeger reden ze ook motor omdat ze zich geen auto konden veroorloven, maar toch zijn er tegenwoordig nog mensen die motor rijden! Altijd in de wind, soms koud en nat of zelfs veel te warm. Waarom gaan die lui niet gewoon met de auto?  Misplaatst sentiment? :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#13
Citaat van: DeWitte op 11 augustus, 2012, 06:03:10
Not my cup of tea dat gesjravel in zo'n koud en vochtig klote tentje. Net zoals dat gehannes om een blik soep te warmen op een pitje :-X  Vroegah moest ut omdat je geen centen had om in een hotel oid te slapen, nu misplaatst sentiment imo  :yes6rs: zeker in deze contreien waar je al voor een paar tientjes onder een lekker dik dekbed incl ontbijt met verse broodjes kan slapen :yawn:
Maar laat je vooral van mij niet weerhouden allemaal, have fun bij jullie survivaltocht, ook al betwijfel ik dat zeer :schater:

Ik kies er tegewoordig ook vaker voor om in een biker pension/hotel te overnachten. Echter bij treffens is het nog altijd old skool camperen. En moet tegeven dat ik dit "eigenlijk" nog altijd het leukste vind. Het met de tent kamperen heeft gewoon "ïets", en zie in de toekomst ook wel eens een expeditie/trektocht in het verschiet. Je zet je tentje op leuke locaties en geniet van de rust en vrijheid (waar ook motorrijden om draait toch?)
Het op een pitje koken heb ik nooit gedaan, te omslachtig en te veel extra gewicht op de motor. Op de routes zijn vaak genoeg gelegenheden om iets te eten, of er is wel een supermarkt in de buurt.
Daarbij de finaciele factor, ontdanks dat de Biker hotel/persions/B&B niet duur zijn, is kamperen toch goedkoper. En besparen betekend;  nogmeer weekendjes weg,en nogmeer  kunnen rijden.  :yes6rs:

Dus ooit komt nog eens een GS adventure, op die KTM's rijden te veel yuppen rond.  :-X  :mrgreen:
God Forgives, I Don't

@Nippon

 :worship-cool:

idd Sjeng  ;) 3 dagen camping 34 € en voor 2.70€ ladderzat eten reken ik niet (moet ik thuis ook) :mrgreen: