Hoofdmenu

sturen

Gestart door Bianca, 08 augustus, 2012, 20:42:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bianca

Zijn er mensen die zin hebben om in de week van 27 aug. een stuk te sturen of een weekend weg te gaan met de brommers??

R-yen

waar gaan we naartoe?
Zin zeker, maar tijdtechnisch wellicht een beetje moeilijk, ik wacht wel even af. weekendje weg gaat de komende maanden niet meer lukken..

Desmo-devil

Een week weg met jou , wie wil dat nou niet  :mrgreen: haha , Maar helaas , voorlopig geen tijd/verlof.

R-yen

De 2 weken daarna heb ik verlof en nog maar weinig gepland.. Genoeg plaats voor een flinke rit  :yes6rs:

Bianca

Een flinke rit vind ik ook prima.  :yes6rs:

Voor een weekend is Duitsland wel een optie, altijd leuk. Maar inderdaad, het zal erg kort dag zijn voor de meeste mensen. 

DeWitte

Citaat van: Desmo-devil op 09 augustus, 2012, 10:28:00
Een week weg met jou , wie wil dat nou niet  :mrgreen: haha , Maar helaas , voorlopig geen tijd/verlof.

ik wil ook wel lepeltje,lepeltje (met jou dan, niet met Desmo) in een knus pension :mrgreen:

maar zal bij een rit blijven, ik hoor het wel ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Een weekendje motorrijden gaat dan niet lukken, dat heb ik 2 weken later al op de planning staan, maar voor een flinke rit ben ik wel te vinden, als het in te passen is.
Doe eens een voorstel ?

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Bianca

Als we eerst de datum prikken en dan de rit plannen? De route zal makkelijker (ahum) zijn dan een datum waarop iedereen kan... Ik kan 18, 19, 25 aug, 1, 15, 16 sept...

R-yen

#8
Citaat van: Bianca op 10 augustus, 2012, 19:19:28
Als we eerst de datum prikken en dan de rit plannen? De route zal makkelijker (ahum) zijn dan een datum waarop iedereen kan... Ik kan 18, 19, 25 aug, 1, 15, 16 sept...

Daarvan kan ik 25 aug en misschien 15/16 sept..

Diddl

Zal eens kijken ik heb nog geen vakantie geplant en wie weet word het dan wel met een nieuwe brommer  :-X
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Bianca

Citaat van: R-yen op 12 augustus, 2012, 12:19:32
Citaat van: Bianca op 10 augustus, 2012, 19:19:28
Als we eerst de datum prikken en dan de rit plannen? De route zal makkelijker (ahum) zijn dan een datum waarop iedereen kan... Ik kan 18, 19, 25 aug, 1, 15, 16 sept...

Daarvan kan ik 25 aug en misschien 15/16 sept..

Zullen we voor nu dan (als het weer een beetje mee werkt) 25 augustus aanhouden? En anders 16 september..?

R-yen

 :yes6rs:

Rondje Luxemburg?

Busaberke

Citaat van: Bianca op 17 augustus, 2012, 07:49:42
Citaat van: R-yen op 12 augustus, 2012, 12:19:32
Citaat van: Bianca op 10 augustus, 2012, 19:19:28
Als we eerst de datum prikken en dan de rit plannen? De route zal makkelijker (ahum) zijn dan een datum waarop iedereen kan... Ik kan 18, 19, 25 aug, 1, 15, 16 sept...

Daarvan kan ik 25 aug en misschien 15/16 sept..

Zullen we voor nu dan (als het weer een beetje mee werkt) 25 augustus aanhouden? En anders 16 september..?

op 25 augustus kan ik er niet bij zijn, dan moet ik werken.  :cry:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

ik kan dan ook niet  :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

Mmmm 25ste lukt mij ook niet. Vandaag gaan rijden, alles ok en naar huis om te gaan eten. Daarna wilde ik de motor gaan weg zetten en rook het hele ding naar benzine en halverwege de rit was het pruttel pruttel en dood.... Iemand een idee wat dit kan zijn?