Is dat een honda hawk wat jij hebt ?
Op zich zou het kunnen dat je benzine pompje het niet meer doet, of je filter/benzinekraan verstopt is.
Als je op onderzoek uitgaat, kun je misschien het onderstaande even checken/proberen.

Even de benzine filter bekijken.
Ik verwacht dat je de filter wel ergens kunt zien bungelen. Lijkt hier op:

Als die niet overdreven vol zit met smats dan zal die het niet zijn.
Als je de motor start moet je daar wat zien bewegen, dan is het ok.
De benzinepomp zou je ook moeten zien zitten als je de kappen eraf haalt. Gewoon de dikke rubberen slangen vanaf de tank volgen.
Deze zou licht moeten 'ploppen' als je de motor op contact zet of start. Als je het niet hoort kun je het wel voelen met een vinger.
Als de benzinepomp geen leven geeft, zou je de 2 benzine slangen kunnen door verbinden (kraantje dicht als je dit doet

).
Als je tank niet te leeg is (liefst meer dan de helft vol) , dan helpt de zwaarte kracht de benzine alsnog bij de carburateurs te komen.
Alleen bij hogere snelheden zul je wat 'punch' missen.
Met mijn Varadero heb ik zo een tijd lang gereden.
Success igg

Hier staat trouwens een online
manual voor de hawk