Hein Gericke Duitsland ook in de problemen

Gestart door DeWitte, 10 augustus, 2012, 14:35:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: @Sambal op 12 augustus, 2012, 10:59:42
dus je heet eigenlijk Hein  :mrgreen:

gaat iemand wel eens naar FCMoto  :roll:
heb daar m'n Shoei gekocht, bevalt me beter dan die rukhelm van schubie
staat me ook beter  :mrgreen:

FC moto komt mijn Uvex ook vandaan, zitten tegenwoordig in Wurselen langs de doorgaande weg.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Doordat de zaken allemaal buren van elkaar zijn ga je bij HG een op Google of eigen website gevonden broek passen en vervolgens denk je...toch eens kijken wat ze hiernaast hebben. En daar is die net een euro goedkoper of op het moment in de aanbieding of je krijgt er een kusje van een lekker wijf bij.
Hadden die zaken niet allemaal naast elkaar gelegen dan ging je niet zo veel vergelijken. Dan reed je gewoon naar de zaak van je keuze en dan paste je en besliste je of het wel of niet gekocht werd. En doordat je dan weer in al die zaken komt merk je al snel waar ze je het beste helpen en daar heeft HG in Aken de laatste jaren flink steken laten vallen nadat die rooie staartmans weg was.
Maar goed, dat is mijn ervaring.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Idd, rooie staartmans, Jorg, is een klasse vent. Mja die was er ook voor de klant en toen moest ie weg. :cry: moet um nog eens bellen, heb z'n nr nog ergens. Hij sponsorde als 1e de ride 4fun.  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

maandag 10 februari 2014
Nadat al eerder door Hein Gericke werd gemeld dat het failliet verklaarde bedrijf was overgenomen, laat het Duitse bedrijf nu in een officieel persbericht weten dat de nieuwe Spaanse eigenaar Tech Design Team S.L. weer eigendom van helmenfabrikant LS2 is. Hiermee bevestigt het bedrijf al langer aanhoudende geruchten dat de Spaanse koper een tussenstation is voor de nieuwe Chinese koper. LS2 is een merk van de Chinese fabrikant Arthur Liao, die zijn bedrijf Jiangmeng Pengcheng Helmets Ltd. begon als MHR Helmets, het hoofdkantoor is gevestigd in Hong Kong maar de fabrieken staan in de Chinese 'autoprovincie' Guandong. LS2 neemt alle Hein Gericke winkels in alle landen over, behalve die in Engeland. IN het persbericht wordt gemeld dat zowel de winkels als het personeel worden overgenomen. Het bedrijf gaat vanaf 1 februari 2014 verder als Hein Gericke Europe GmbH.

Iemand al iets gezien of ze weer open zijn ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 13 februari, 2014, 22:08:26
maandag 10 februari 2014
Nadat al eerder door Hein Gericke werd gemeld dat het failliet verklaarde bedrijf was overgenomen, laat het Duitse bedrijf nu in een officieel persbericht weten dat de nieuwe Spaanse eigenaar Tech Design Team S.L. weer eigendom van helmenfabrikant LS2 is. Hiermee bevestigt het bedrijf al langer aanhoudende geruchten dat de Spaanse koper een tussenstation is voor de nieuwe Chinese koper. LS2 is een merk van de Chinese fabrikant Arthur Liao, die zijn bedrijf Jiangmeng Pengcheng Helmets Ltd. begon als MHR Helmets, het hoofdkantoor is gevestigd in Hong Kong maar de fabrieken staan in de Chinese 'autoprovincie' Guandong. LS2 neemt alle Hein Gericke winkels in alle landen over, behalve die in Engeland. IN het persbericht wordt gemeld dat zowel de winkels als het personeel worden overgenomen. Het bedrijf gaat vanaf 1 februari 2014 verder als Hein Gericke Europe GmbH.

Iemand al iets gezien of ze weer open zijn ?

Deze heb ik net ook al in een ander topic gelezen,
Joker, Alzheimer ??  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

En alweer bedankt Frits,  hooguit alzheimer light  :)
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

SuzukiLimburg

Ik snap niks van het artikel, maar het komt er in ieder geval op neer dat de winkels weer open gaan.
En als ze hun concept niet wijzigen zijn ze over een jaar weer dicht en dan voorgoed.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!