Hoofdmenu

helmen

Gestart door nicky, 14 augustus, 2012, 19:43:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Toledo

Als je een vervangingsruit nodig hebt kun je het beste even contact opnemen met MDI in Ravenstein, en dan een ritje er naar toe maken, zij hebben veel ruiten op voorraad en je kunt er mee proefrijden .
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

HD4ever

Citaat van: De Sjeng op 15 augustus, 2012, 07:51:54
Toughen Up..... :yes6rs:

Ik heb gewoon een ordinaire pothelm(wel gekeurd) nergens last van(zit wel achter een gigantische kuip)

IK ook, maar het gaat hier niet over geluid bij trilplaten tempo.  :schater:
Maar ik merk ook als ik veel snelweg kilometertjes gemaakt heb ( +1000km/dag ), ik het nog enkele uurtjes hoor suizen als ik thuis op de bank zit, dus goed zal het niet zijn!  :yes6rs: Doe wel iedere 2 jaar keurig de uitgebreide gehoortest via mijn werkgever, en de schade valt blijkbaar nog mee.  :-X
Wat een goede systeemhelm betreft,  vind ik de 'Roof Boxer' die ik heb, ook wel erg geluidsarm. Zeker in vergelijking met een open potje.  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joker

Ik heb ook nazuisen in mijn oren naa een lange rit. Maar alleen als ik mijn gehoorbeschermiing vergeten ben. die dingen zijn toch haast onmisbaar wil je op de lange duur geen schade oplopen.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.